نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro

نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro قدرت زوم بالای آن را به رخ می‌کشد

نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro منتشر شد. این تصاویر، قدرت زوم بالای دوربین پنجگانه پشتی گوشی می سی سی 9 پرو را به رخ می‌کشند.

کمپانی شیائومی به زودی از یک گوشی به نام می سی سی 9 پرو که از پنج دوربین پشتی برخوردار است، با هدف کاربران علاقه‌مند به عکاسی موبایلی پرده برداری خواهد کرد. دوربین‌های این گوشی شامل یک سنسور جذاب 108 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابری می‌شود. گرچه این دیوایس 14 آبان ماه معرفی خواهد شد، اما شیائومی از هم اکنون کمپین تبلیغاتی آن را راه‌اندازی کرده و حتی نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro را نیز منتشر کرده است.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro

این تصاویر روی قدرت زوم گوشی متمرکز هستند. ما در سمت راست، عکسی از مزارع برنج لونگجی چین را مشاهده می‌کنیم. سپس دومین عکس همان تصویر با یک زوم 10 برابری هیبریدی ثبت شده است. مورد بعدی یک عکس پرتره است که با دوربین 108 مگاپیکسلی گوشی ثبت شده است. و در انتها، آخرین عکس فقط 8 دهم درصد تصویر اصلی را به نمایش می‌گذارد.

در زیر تصویری از قاب جلویی این گوشی را مشاهده می‌کنید. اگر می‌خواهید قاب پشتی این دیوایس را نیز مشاهده کنید، می‌توانید مطلبی جداگانه که پوستر تبلیغاتی رسمی شیائومی در آن قرار دارد را در سایت ببینید.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro

این شرکت چینی همچنین قصد دارد از یک ساعت هوشمند جدید نیز در کنار این دیوایس پرده برداری کند. تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، یک پوستر تبلیغاتی رسمی است که می‌تواند به حضور یک نمایشگر لبه به لبه در جلوی این ساعت اشاره داشته باشد. به نظر می‌رسد این دیوایس، پیشرفته‌تر از مچ‌بند هوشمند می بند 4 است.

نمونه تصاویر دوربین شیائومی Mi CC9 Pro

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی یک افشاگر قابل اعتماد به نام Ice Universe، شیائومی تلویزیون می تی وی 5 (Mi TV 5) خود را نیز در کنار ساعت هوشمند جدید و گوشی می سی سی 9 پرو معرفی خواهد کرد.