شیائومی می باند 4

آپدیت جدید شیائومی می بند ۴ امکان خاموش شدن خودکار نمایشگر را فراهم می‌کند

تازه‌ترین آپدیت شیائومی می بند ۴ (Xiaomi Mi Band 4) با هدف برخی بهینه‌سازی‌ها و افزودن یک قابلیت مفید منتشر شد. این به‌روزرسانی، تنظیم مدت روشن ماندن نمایشگر را امکان‌پذیر می‌سازد.

آپدیت 1.0.7.04 برای شیائومی می بند ۴ (که با نام می اسمارت بند ۴ هم شناخته می‌شود)، هم‌اکنون در ترکیه عرضه شده است و به زودی وارد بازارهای دیگر هم می‌شود. به لطف قابلیت جدید، می‌توانید وقفه‌ای 5 تا 10 ثانیه‌ای برای خاموش شدن خودکار نمایشگر گجت تعیین کنید. در ضمن این به‌روزرسانی، تم‌های سفارشی تازه‌ای را به همراه می‌آورد و ردگیری فعالیت کاربر را هنگام شنا، به شکلی بهبود یافته انجام می‌دهد.

مشخصات شیائومی می بند ۴

این گجت پوشیدنی یک صفحه نمایش آمولد 0.95 اینچی با وضوح 240 در 120 پیکسل دارد. در واقع ابعاد نمایشگر آن، حدود 40 درصد از می بند 3 بزرگ‌تر است و با گلس حرارت دیده‌ی 2.5D محافظت می‌شود. همچنین تا فشار 5 اتمسفر، نسبت به آب مقاوم است.

شیائومی می بند ۴

باتری شیائومی می بند 4 که ظرفیت 135 میلی‌آمپر ساعتی دارد، با هر بار شارژ انرژی لازم برای کارکرد 20 روزه را تامین می‌کند. از امکانات ارتباطی این دستبند هوشمند باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و ان اف سی اشاره کنیم. نسخه چینی گجت، میکروفون هم دارد تا کاربران بتوانند دستیار صوتی Xiao AI را فرابخوانند.

می باند 4 به یک سنسور ضربان قلب مجهز شده و قادر است خواب کاربران را نیز رصد کند. همچنین برای انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف کاربرد دارد که می‌توانیم به شنای کرال سینه، کرال پشت، دویدن روی تردمیل، دویدن در فضای باز و رکاب‌زنی اشاره کنیم. قیمت شیائومی می باند 4 در چین، برابر با 32 دلار (229 یوان) است. البته نسخه بدون NFC آن هم با قیمتی معادل 24 دلار (169 یوان) عرضه می‌شود.