آپدیت جدید گلکسی اس 10

آپدیت جدید گلکسی اس 10 فیلمبرداری اسلوموشن با دوربین سلفی را ممکن می‌کند

آپدیت جدید گلکسی اس 10 سامسونگ (Samsung Galaxy S10) قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن را به دوربین سلفی این گوشی اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی دیگر چه ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد؟

کاربران گوشی گلکسی اس 10 در آلمان و سوئیس به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده‌اند که ظاهرا شامل یک قابلیت جذاب است. آپدیت جدید گلکسی اس 10 که توسط این کاربران دریافت شده، می‌تواند قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن را به دوربین سلفی دیوایس اضافه کند.

آپدیت جدید گلکسی اس 10

علاوه بر ارائه‌ی این قابلیت، به‌روزرسانی OTA گوشی اس 10 قابلیت Auto Hotspot را نیز به دیوایس اضافه می‌کند که راه سریعی برای اشتراک‌گذاری اتصال موبایلی شما با سایر دیوایس‌هایی است که به همان حساب کاربری سامسونگ وارد شده‌اند. ناگفته نماند که این آپدیت، بهبود عملکرد اسکنر اثر انگشت گوشی را نیز به همراه دارد.

علاوه بر این موارد، فریمور جدید سامسونگ دکمه‌های Media و Device را به سایه‌ی نوتیفیکیشن اضافه می‌کند که به شما اجازه می‌دهد دیوایس‌های متصل به گوشی خود نظیر تلویزیون‌ها یا اسپیکرهای هوشمند را کنترل کنید. در حال حاضر فقط کاربران دو کشور مذکور گزارش دریافت این به‌روزرسانی جدید را برای ما ارسال کرده‌اند. آیا این آپدیت در منطقه‌ای که شما ساکن هستید نیز دریافت شده است؟