اندروید 10 بتا

شرکت سامسونگ اندروید 10 بتا را برای گوشی گلکسی اس 10 منتشر کرد

سامسونگ توانست سری جدید اندروید 10 بتا را برای گلکسی اس 10 (Galaxy S10) ارسال کند. فایل آپدیت سیستم عامل جدید می‌تواند مشکلات زیادی را برطرف کند.

روز گذشته شرکت سامسونگ اولین نسخه اندروید 10 بتا را برای گوشی های سری گلکسی اس 10 برای کاربران هند، فرانسه و لهستان منتشر کرد و هم اکنون هم شاهد انتشار دوم آن برای کاربران کره جنوبی (G97*NKSU3ZSJF)، ایالات متحده (G97*USQU2ZSJF) و آلمان (G97*FXXU3ZSJF) هستیم و می‌توان آن‌ها را اولین گروه‌هایی دانست که از این ورژن سیستم عامل استفاده می‌کنند.

اندروید 10 بتا

حجم این آپدیت سیستم عامل در حدود 600 مگابایت بوده و مشکلاتی همانند خطا در حسگر اثر انگشت را رفع خواهد کرد. همچنین باعث بهبود وضعیت باتری، خطاهای دوربین، مشکلات Bixby، گالری و مدیریت دانلودها می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ با انتشار این ورژن از سیستم عامل اندروید 10 توانسته رابط کاربری خوبی ایجاد کند و مانع فریز شدن دستگاه شود.

تمام کاربرانی که برای آزمایش نسخه بتا از طریق برنامه سامسونگ (Samsung App) ثبت نام کرده‌اند، فایل آپدیت سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. توصیه می‌شود قبل از انجام بروزرسانی، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مثلب ربط دادن کاربری شیامی شده ۔ امیدوارکننده است,

  2. زنده باد سامسونگ…برترین رابط کاربری اندروید فقط با وان یو آی