هدفون بیسیم ایرپادز پرو اپل

هدفون بیسیم ایرپادز پرو اپل با بهره‌گیری از فناوری نویزکنسلینگ معرفی شد

سرانجام هدفون بیسیم ایرپادز پرو اپل (Apple AirPods Pro) با بهره‌گیری از فناوری نویزکنسلینگ فعال و طراحی کاملا متفاوت نسبت به نسل‌های گذشته ایرپادز معرف شد.

پس از ماه‌ها درز شایعات، به نظر می‌رسد اپل دیگر طاقت منتظر ماندن تا رویداد بعدی خود را نداشت و از نسل جدید هدفون بیسیم خود به نام ایرپادز پرو پرده برداری کرد. این مدل جدید که 249 دلار قیمت دارد، از فناوری نویزکنسلینگ بهره می‌برد و می‌توانید بدون دخالت دست، سیری را با آن صدا بزنید. بزرگ‌ترین تغییر آن در طراحی، اضافه شدن سری‌های سیلیکونی است که می‌تواند باعث جایگیری بهتر آن‌ها در گوش شود. ما پیش از معرفی رسمی، این ایرباد بیسیم نویزکنسلینگ را در قطعه کدهای آی او اس 13 بتا دیده بودیم.

اپل می‌گوید AirPods Pro به لطف قابلیتی به نام Adaptive EQ، ارائه کننده‌ی کیفیت صوتی بالایی است. به گفته‌ی کمپانی، این ابزار به صورت خودکار فرکانس‌های بالا و میانی را نسبت به گوش هر شخص تنظیم می‌کند. در اینجا یک آمپلی‌فایر نیز برای ارائه‌ی صدای کاملا شفاف وجود دارد و همچنین عمر باتری دیوایس نیز گسترش پیدا کرده است. به گفته‌ی اپل، درایورهای داخلی ایرپادز جدید می‌توانند باسی تا 20 هرتز را تولید کنند که همین امر به کیفیت صوتی همه‌جانبه منجر می‌شود.

هدفون بیسیم ایرپادز پرو اپل

نویزکنسلینگ فعال برای اولین بار در ایرپادز

اما شاید بزرگ‌ترین پیشرفت این هدفون بیسیم، پشتیبانی آن از فناوری نویزکنسلینگ فعال (ANC) باشد. این دیوایس از دو میکروفون که هر کدام در یک سمت قرار دارند بهره می‌برد و نرم افزار موجود، سطح نویزکنسلینگ فعال را با گوش‌های شما تطبیق می‌دهد. یک میکروفون نویزهای محیطی را نگه می‌دارد،‌ در حالی که دیگری هر صدای اضافه‌ای که وجود داشته باشد را حفظ می‌کند. این پیکربندی صدا را 200 مرتبه در هر ثانیه تحلیل می‌کند! این دقیقا تعریفیست که می‌تواند برای قابلیت Pure ANC هدفون‌های شرکت Beats نیز انجام داد. خبر خوب اینکه شما حتی می‌توانید این هدفون را با خود به باشگاه ورزشی‌تان نیز ببرید؛ چرا که آن به تاییدیه IPX4 مجهز است و در برابر نفوذ تعریق شما مقاوم خواهد بود.

هدفون بیسیم ایرپادز پرو اپل

درست مانند دیگر لوازم جانبی صوتی نویزکنسلینگ، ایرپادز پرو اپل نیز دارای یک حالت شفاف است تا شما بتوانید در صورت نیاز صداهای محیط را بشنوید یا بدون مشکل به یک مکالمه‌ی کوتاه در خیابان بپردازید. به لطف چیزی که اپل آن را “Force Sensor” نامیده است، شما می‌توانید این حالت را مستقیما روی هر ایرباد فعال کنید. به زبان ساده این شرکت از فناوری استفاده کرده تا بتواند کنترل روی بدنه را ارائه دهد. شما می‌توانید از این فناوری برای پخش/توقف، جلو زدن آهنگ‌ها یا پاسخ به تماس‌هایتان نیز استفاده کنید. علاوه بر این، اپل یک اسلایدر صدا را به کنترل سنتر آی او اس اضافه کرده تا از طریق آیفون خود بتوانید صدای این هدفون را تنظیم کنید. شما از طریق اپل واچ خود نیز قادر به انجام این کار خواهید بود. و به لطف تراشه‌ی H1 اپل، سیری نیز همیشه در دسترس شماست.

هدفون بیسیم ایرپادز پرو اپل

از نظر عمر باتری، اپل می‌گوید که این دیوایس همان 5 ساعت که با نسل‌های گذشته ایرپاد ارائه می‌شود، فعال خواهد بود. البته این تا وقتیست که ANC خاموش باشد. زمانی که آن را روشن کنید، می‌توانید به صورت مستمر تا 4.5 ساعت به گوش دادن موسیقی پرداخته یا 3.5 ساعت مکالمه کنید.

قیمت ایرپادز پرو اپل

ایرپادز پرو با قیمت 249 دلاری از آخر اکتبر روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*