شیائومی می نوت 10

گوشی می CC9 Pro با نام شیائومی می نوت 10 وارد بازارهای جهانی می‌شود

اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد گوشی شیائومی Mi CC9 Pro‌ با نام شیائومی می نوت 10 (Xiaomi Mi Note 10) روانه‌ی بازارهای بین‌المللی خواهد شد. این دو، به دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی مجهز هستند.

کمپانی شیائومی امسال قصد دارد خانواده گوشی‌های می نوت خودش را با معرفی دو مدل نوت 10 و نوت 10 پرو گسترش ببخشد. شایعات در مورد این دو محصول، پس از کسب تاییدیه از رگولاتوری‌های تایلند آغاز شد. حالا شیائومی تصمیم گرفته است تا وجود این محصولات را در یک پست توییتری، رسما تایید کند.

کمپانی شیائومی یک پست را در حساب کاربری رسمی خودش در توییتر منتشر کرده که در آن به گوشی‌های شیائومی می نوت 10 و عرضه‌ی آن‌ها در آینده‌ای نزدیک اشاره شده است. به گفته‌ی شیائومی، این نخستین گوشی جهان خواهد بود که با دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی به فروش می‌رسد.

شیائومی می نوت 10

جالب توجه اینجاست که روز گذشته نیز چنین عکس تبلیغاتی برای گوشی می سی سی 9 پرو منتشر شده بود و آن دیوایس نیز به دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی مجهز است. شیائومی تاریخ معرفی آن دیوایس را 14 آبان 98 اعلام کرده بود. کنار هم گذاشتن پازل‌های موجود، نشان می‌دهد که می نوت 10 می‌تواند نسخه‌ی بین‌المللی گوشی می سی سی 9 پرو باشد که مختص چین تولید می‌شود. به گفته‌ی افشاگران، این دو دیوایس بسیار شبیه یکدیگر هستند و فقط از نظر تراشه‌ی داخلی بین آن‌ها تفاوت وجود دارد. از آنجایی که نسخه CC9 Pro از تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی قدرت می‌گیرد، اگر بخواهیم تراشه‌ی دیگری را برای مدل Note 10 در نظر بگیریم، آن می‌تواند اسنپدراگون 855 است.

شیائومی می نوت 10 به اسنپدراگون 855 مجهز می‌شود

اسنپدراگون 730 جی، بهترین تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت کوالکام است. اما ما معتقدیم که شیائومی می نوت 10 به هیچ عنوان یک گوشی میان‌رده نخواهد بود. به همین دلیل است که باید انتظار تجهیز آن به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 را داشته باشیم. ضمنا در حالی که مدل اصلی به این تراشه مجهز خواهد بود، مدل پرو آن یک پله بالاتر رفته و از اسنپدراگون 855 پلاس قدرت خواهد گرفت. هر دو این گوشی‌ها، می‌توانند گوشی‌های پرچمدار آخر سال 2019 شرکت شیائومی باشند.

ساعاتی پیش نیز گوشی Mi CC9 Pro در سایت رگولاتوری چینی تنا با شماره مدل M1910F4E دیده شد. تنا می‌گوید این گوشی به یک باتری غول پیکر 5170 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. شیائومی سه ظرفیت رم 6/8/12 گیگابایتی و سه حافظه‌ی داخلی 64/128/256 گیگابایتی را برای این دیوایس در نظر گرفته است. شما باید انتظار در دست داشتن یک گوشی بزرگ را داشته باشید. این دیوایس دارای ابعاد 157.8 در 74.2 در 9.67 میلی‌متر و وزن 208 گرم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*