حذف تاریخچه Siri در آی او اس 13.2 اپل

آموزش حذف تاریخچه Siri در آی او اس 13.2 اپل

اپل آی او اس 13.2 را برای آیفون‌های سازگار منتشر کرد. این به‌روزرسانی، کاربران نگران در مورد حریم خصوصی خود را قادر می‌سازد تا تاریخچه Siri و صداهای ضبط شده توسط او را حذف کنند.

شرکت اپل ساعاتی پیش رسما آپدیت آی او اس 13.2 (iOS 13.2) را برای آیفون‌های سازگار منتشر کرد. این به‌روزرسانی 500 مگابایتی، قابلیت‌های زیادی را برای آیفون‌های قدیمی‌تر به همراه ندارد و تمرکز اصلی اپل با آن، روی خانواده آیفون 11 بوده است.

گرچه آی او اس 13.2 قابلیت‌های بزرگی را به آیفون‌های قبلی اپل اضافه نمی‌کند، اما حداقل حریم شخصی کاربرانی که از Siri‌ استفاده می‌کنند را ارتقاء می‌بخشد. در پاسخ به این پرسش که چگونه اپل اطلاعات به دست آمده توسط دستیار مجازی خودش را ذخیره می‌کند، این شرکت راهی را به کاربران خودش ارائه کرده است که می‌توانند تمام این داده‌های ضبط شده توسط سیری را حذف کنند. این شرکت همچنین اشتراک‌گذاری ضبط صدا با انسان‌ها را به منظور بهبود عملکرد این سرویس، متوقف کرده است. در عوض،‌ در تازه‌ترین به‌روزرسانی، این شرکت از طریق یک پنجره‌ی پاپ آپ که روی صفحه ظاهر می‌شود، برای اشتراک‌گذاری آن از شما اجازه خواهد گرفت.

فعال/غیرفعالسازی ضبط صدا توسط Siri

اگر آیفون خود را به‌روز کرده‌اید و نمی‌خواهید اپل صدای شما را به اشتراک بگذارد (یا به هر دلیلی تصمیم گرفتید تا کارمندان اپل صدای شما را نشنوند)، به راحتی می‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید:

  1. به صفحه‌ی تنظیمات آیفون خود رفته و وارد زبانه‌ی “Privacy” شوید.
  2. روی “Analytics & Improvements” در پایین صفحه‌ی Privacy کلیک کنید.
  3. به دنبال گزینه‌ی “Improve Siri & Dictation” بگردید و آن را به حالت فعال (اگر می‌خواهید اپل صدای شما را بشنود) یا غیرفعال (اگر آن را نمی‌خواهید) درآورید.

دسترسی به تاریخچه Siri

علاوه بر این، اپل به شما اجازه می‌دهد تمام صداهای ضبط شده توسط سیری را با رفتن به تاریخچه Siri حذف کنید:

  1. به تنظیمات آیفون خود بروید و وارد بخش “Siri & Search” شوید.
  2. روی گزینه‌ی “Siri & Dictation History” کلیک کنید.
  3. سپس “Delete Siri & Dictation History” را بفشارید.

به همین راحتی، شما تاریخچه‌ای از صداهای ضبط شده‌ی خود را نیز پاک کردید. البته توجه داشته باشید که این کار باید از سوی اپل انجام شود و مستلزم زمان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*