بازی دیابلو 4 (Diablo 4) به صورت رسمی معرفی شد

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، بازی دیابلو 4 (Diablo 4) در نمایشگاه بلیزکان 2019 به صورت رسمی معرفی و رونمایی شد. اتفاقی که باعث هیجان طرفداران پرشمار این بازی شده است.

بازی دیابلو 4 قرار بود سال گذشته معرفی شود اما این اتفاق به تاخیر افتاد تا بازی Diablo Immortal جای بیشتری برای خودنمایی داشته باشد. طرفداران چندین سال در انتظار این معرفی بزرگ بودند.

در چند سال اخیر، شایعات مختلفی منتشر شد که همه از وجود بازی Diablo IV خبر می‌دادند. از شایعاتی پیرامون گیم پلی و جهان باز بودن این عنوان تا کلاس‌های مختلفی که خواهد داشت. شرکت بلیزارد اخیرا به خاطر تصمیمات‌اش در رابطه با تورنومنت هارت استون (Hearthstone) با انتقادهای فراوانی از سوی سیاستمداران و بازیکنان رو به رو شد (محروم کردن یکی از بازیکنان به دلیل ابراز بیانات سیاسی و محرومیت کاربران سایت توییچ برای اعتراض و دفاع از این بازیکن). اما آنها در جریان بلیزکان، ضمن عذرخواهی، وعده عملکرد بهتری را در آینده دادند.

دیابلو 4

بلیزارد که نیاز به دریافت بازخوردهای مثبت داشت تا شرایط خود را بهبود ببخشد، از نمایشگاه بلیزکان 2019 بهترین استفاده را نمود و بازی دیابلو 4 را معرفی کرد. تا پیش از این، مجله آلمانی گیم‌استار به صورت تصادفی، وجود این بازی را تایید کرده بود و استریمر شناخته شده توییچ، مترو (Metro) که منابعی در درون شرکت بلیزارد دارد، معرفی این بازی در بلیزکان را قطعی دانسته بود.

آن‌ها همچنین اولین تریلر بازی را منتشر کردند که در آن، چند ماجراجو در حال جستجوی یک غار زیرزمینی هستند و از خون خودشان برای باز کردن یک در استفاده می‌کنند. این تریلر با اینکه زیبا و سینمایی است اما گیم پلی بازی را نشان نمی‌دهد و تنها سرنوشت تلخ این ماجراجویان را تصویر می‌کشد. تریلر را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر سینمایی بازی دیابلو 4 – Diablo 4

بر اساس این تریلر سینمایی، شخصیت منفی بازی، لیلیت (Lilith) است، کسی که ظاهرا در بازی به شکل یک اهریمن قدرتمند به تصویر کشیده است. لیلیت که از او در فرهنگ پاپ به عنوان یک خون آشام هم یاد می‌شود، اولین بار در مستندات تاریخی به عنوان همسر اصلی حضرت آدم معرفی شده است. در دنیای دیابلو، لیلیت، دختر مفیستو (Mephisto) است، خداوند نفرت. بلیزارد تا پیش از این همه اعلام کرده بود که در قسمت جدید، قصد کنکاش بیشتر در بخش‌های وحشت‌آور و تاریک‌تر جهان بازی را دارد و اولین تریلر سیاه و خونین بازی هم بدون شک، نشان دهنده این مسئله است.

واکنش‌ طرفداران به این بازی در بلیزکان بسیار مثبت بود و در واقع همه طرفداران برای یک بازگشت شکوهمند به دنیای دیابلو هیجان‌زده هستند. بازی موبایل Immortal در سال گذشته با بازخوردهای منفی فراوانی رو به شد و نه تنها در حد و اندازه دیابلو نبود بلکه نتوانست سر و صدا کند. اما قسمت چهارم نشان می‌دهد که سازندگان به مسیر درست بازگشته‌اند و یک بار دیگر در حال توسعه یک اثر کلاس جهانی هستند. طرفداران حالا این فرصت را دارند که یک بار دیگر دنیای محبوب خودشان را به شکلی تازه تجربه کنند و در حالی که تاریخ عرضه بازی مشخص نیست اما می‌توان گفت که بلیزارد چندین سال در حال ساخت و توسعه این عنوان بوده است و بازی مذکور فاصله چندان تا تکمیل شدن ندارد.

تاریخ انتشار قسمت چهارم دیابلو به زودی مشخص می‌شود و طرفداران برای مدتی طولانی در انتظار آن نخواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا محشره این بازی