ال جی جی پد 8 و جی پد 5

اطلاعات تازه‌ای دو تبلت ال جی جی پد 8 و جی پد 5 منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از دو تبلت ال جی جی پد 8 (LG G Pad 8) و ال جی جی پد 5 (LG G Pad 5) به بیرون درز کرده است. انتظار می‌شود این دو تبلت جدید ال جی به زودی  معرفی شوند.

ال جی خودش را آماده‌ی رونمایی از جدیدترین تبلت خود، تبلت ال جی G Pad 8 می‌کند. از آنجایی که رویداد معرفی این محصول نزدیک است، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آن آغاز شده است. در تازه‌ترین اطلاعات، ما تصاویر و جزئیاتی از این محصول را همراه با مشخصات دوربین و قیمت آن به دست آورده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

ال جی جی پد 8

ال جی جی پد 8 و جی پد 5

به گزارش 91Mobiles، تبلت ال جی جی پد 8 به یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در جلوی این دیوایس یک نمایشگر 8 اینچی قرار دارد و انرژی خودش را از یک باتری غول پیکر 8200 میلی‌آمپر ساعتی کسب خواهد کرد. حاشیه‌های زیادی در هر چهار طرف این نمایشگر وجود دارد، در حالی که دو اسپیکر و یک درگاه USB-C در زیر قاب آن به کار رفته‌اند.

به نظر می‌رسد این تبلت از بنده‌ای با جنس فلز طراحی شده باشد، اما برای چنین حرفی زود است و ما نمی‌توانیم آن را به طور قطع بگوییم. ضمنا اطلاعات بیشتری از آن نظیر پردازنده، گرافیک، نمایشگر و گزینه‌های ارتباطاتی در دست نیست. علاوه بر این، قیمت پایه این دیوایس 367 برآورد شده است.

ال جی جی پد 5

ال جی جی پد 8 و جی پد 5

ظاهرا غول کره‌ای در حال توسعه‌ی یک تبلت دیگر به نام ال جی جی پد 5 نیز هست که به تازگی با شماره مدل LGE LM-T600 در سایت گیک‌بنچ رویت شده است. این تبلت از تراشه‌ی سه سال پیش اسنپدراگون 821 استفاده می‌کند که 4 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کند. بر اساس آنچه سایت بنچماک‌گیری گیک‌بنچ نشان می‌دهد، این دیوایس موفق به کسب امتیاز 347 در آزمون تک هسته‌ای و 909 در آزمون چند هسته‌ای شده است.

بر اساس شایعات، این تبلت از یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح فول اچ دی برخوردار خواهد بود و به سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز می‌شود. انتظار می‌رود گزینه‌های ارتباطی آن نیز 4G LTE، درگاه USB-C، وای فای، بلوتوث 4.2، اسلات کارت میکرو اس دی و یک جک 3.5 میلی‌متری صوتی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*