سامسونگ گلکسی بوک فلکس

نگاه اولیه به لپ تاپ های سامسونگ گلکسی بوک فلکس و ION (گجت تی وی)

لپ تاپ های سامسونگ گلکسی بوک فلکس (Samsung Galaxy Book Flex) و ION با مشخصات قدرتمند و طراحی مدرن و جذاب معرفی شده‌اند. در ادامه، ویدیوی نگاه اولیه به دو لپ تاپ جدید سامسونگ را مشاهده می‌کنید.

شرکت سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام‌های گلکسی بوک فلکس (Samsung Galaxy Book Flex) و گلکسی بوک آیان (Samsung Galaxy Book ION) را معرفی کرد. این دو مدل از زبان طراحی مدل و مشخصات قدرتمندی برخوردار هستند و رقیبی جدی برای سایر لپ تاپ‌های مشابه سایر برندها خواهند بود.

سامسونگ گلکسی بوک فلکس ، یک لپ تاپ دو در یک است؛ یعنی می‌توانید با چرخاندن لولا آن را به یک تبلت بزرگ تبدیل کنید. این لپ تاپ در دو اندازه صفحه نمایش 13.3 اینچی و 15.6 اینچی عرضه می‌شود و نمایشگر آن از نوع QLED با نسبت ابعاد 16:9 و دارای قابلیت چند لمسی 10 نقطه‌ای است. پنل به کار رفته در نمایشگر این لپ تاپ همان پنل QLED است که معمولا در تلویزیون‌های این شرکت به کار می‌رود.

گلکسی بوک فلکس از جدیدترین چیپست‌های نسل 10 اینتل به همراه گرافیک Intel Iris Graphics یا Intel UHD Graphics یا انویدیا جی فورس MX250 دو گیگابایتی GDDDR5 بهره می‌برد. همچنین این مدل تا 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر 1 ترابایت حافظه SSD NVMe دارد. حسگر اثر انگشت، بلندگوهای استریوی AKG، بلوتوث 5.0، دوربین HD 720p برای تماس‌های ویدیویی، قلم اس پن، دو درگاه تاندربولت 3 و یو اس بی C از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی بوک فلکس به شمار می‌روند.

سامسونگ گلکسی بوک ION نیز مشخصات و ویژگی‌های مشابهی با گلکسی بوک فلکس دارد،‌ با این تفاوت که یک لپ تاپ معمولی است و قابلیت چرخاندن لولا و تبدیل شدن به تبلت را ندارد. در ادامه با گجت تی وی همراه باشید و با مشاهده این ویدیو با ویژگی‌ها و قابلیت‌های دو لپ تاپ جدید سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی معرفی سامسونگ گلکسی بوک فلکس و ION

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایول…بهترین و زیباترین لپ تاپ سال 2019