سامسونگ

سامسونگ به دنبال بهبود تجربه کاربری با همکاری برنامه‌نویسان و شرکا

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی در کنفرانس سالانه SDC19 اعلام کرد برای بهبود تجربه کاربری با برنامه‌نویسان و شرکا همکاری خواهد داد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان خود موسوم به SDC19، روش‌های جدیدی را در پلتفرم‌های مختلف خود معرفی کرد که به برنامه‌نویسان امکان خواهد داد تا تجربه‌ای ساده‌تر و قوی‌تر را برای همه کاربران محصولات این شرکت در سرتاسر جهان ایجاد کنند. سامسونگ در این کنفرانس چشم‌انداز خود برای عصر تازه موبایل و زندگی متصل را به برنامه‌نویسان و شرکت‌های پیشرو در این حوزه معرفی کرد تا آنها در این حوزه بر اساس این چشم انداز برای نوآوری‌های بیشتر در تجربه کاربری محصولات این شرکت، الهام بگیرند.

سامسونگ

دی جی کو، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در این کنفرانس گفت:

بسیار خوشحالیم که با بهترین برنامه‌نویسان و طراحان جهان کار می‌کنیم. ما در کنار هم اکوسیستمی گسترده و امن از ابزارها و خدمات را ایجاد کرده‌ایم. ما به پیشرفت در راستای چشم‌انداز خودمان برای تبدیل شدن به نوآور تجربه‌های موبایلی جدید ادامه خواهیم داد.

پلتفرم‌های باز و قابل توسعه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا

شرکت سامسونگ اوایل امسال Bixby Marketplace را با این هدف راه اندازی کرد تا کاربران بتوانند روش‌های جدیدی را برای انجام ساده‌تر و سریع‌تر کارها با بیکسبی کشف کنند و در عین حال برنامه‌نویسان هم می‌توانند برنامه‌های مرتبط با بیکسبی را به میلیون‌ها کاربر آن معرفی کنند. در شش ماه گذشته جامعه برنامه‌نویسان بیکسبی از نظر اندازه دو برابر شده است. با شروع از سال 2020 بخش Bixby Marketplace به صورت تدریجی توسعه یافته و به برنامه نویسان امکان خواهد داد تا خدمات خودشان را روی بازه فراگیرتری از دستگاه‌های سامسونگ ارائه دهند.

سامسونگ

سامسونگ همچنین توانمندی‌های توسعه یافته Bixby Developer Studio را در کنفرانس SDC19 معرفی کرد که به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تا تجربه‌های جدیدی را روی پلتفرم هوش مصنوعی آن ایجاد کنند.

  • قالب‌های جدید برای بیکسبی به برنامه‌نویسان امکان می‌دهد تا با استفاده از فرم‌های پیش‌ساخته کپسول‌های جدیدی برای بیکسبی بنویسند و مجبور نباشند کارشان را از صفر شروع کنند.
  • توسعه بخش Bixby Views به برنامه نویسان امکان داد تا با استفاده از یک طراحی ثابت بتوانند ورای گوشی های هوشمند، حتی برای تلویزیون، تبلت، ساعت هوشمند و یخچال هم کپسول بنویسند.
  • حالا برنامه نویسان می‌توانند در قسمت Natural Language Categories کپسول‌های خود را رجیستر کنند. به این ترتیب وقتی کاربر از بیکسبی می‌خواهد در یک گروه خاص (مثلا رادیو، اخبار یا مسیریابی) به او کمک کند، بیکسبی کپسولی را معرفی می‌کند که می‌تواند بدون نیاز به خواندن نام دقیق آن کپسول، از خدمات آن برای انجام ساده‌تر و سریع‌تر کار خود استفاده کنند.

کاربران بیش از پیش متوجه این موضوع شده‌اند که ابزارها و خدمات متصل چطور می‌توانند زندگی آنها را ساده‌تر از گذشته کنند. برنامه‌نویسان می‌توانند پیشنهادات خود در حوزه ابزار و خدمات را با استفاده از پلتفرم اینترنت اشیای سامسونگ به نام SmartThings معرفی کنند. به علاوه برنامه‌نویسان و شرکت‌های همکار سامسونگ اکنون تجربه زندگی متصل را به بیش از 45 میلیون کاربر فعال در هر ماه، روی هزاران دستگاه معرفی می‌کنند و در عین حال انتظار می‌رود این پلتفرم با راه‌اندازی برنامه Work As A SmartThings Hub (WASH) توسعه بیشتری پیدا کند و شرکت‌هایی مانند اپراتورهای شبکه می‌توانند نرم افزار SmartThings Hub را به صورت پیش فرض داخل دستگاه‌های خود بارگذاری کنند.

سامسونگ

سامسونگ برای کمک به برنامه‌نویسان برای یکپارچه کردن دستگاه‌های موجود با پلتفرم SmartThings خود، قابلیت‌های جدید آن را در جریان این کنفرانس برای برنامه نویسان معرفی کرد:

  • قابلیت جدید Rules API می‌تواند امکان نوشتن روندهای اتوماتیک بیشتری را در حوزه خانه‌های هوشمند فراهم کرده و آنها را روی بازه گسترده‌تری از ابزارهای متصل به SmartThings اجرا کند.
  •  همچنین سامسونگ در اوایل سال 2020 برنامه SmartThings Device SDK Beta را معرفی خواهد کرد که به شرکت‌های ثالث امکان خواهد داد تا دستگاه‌هایی سازگار با SmartThings تولید کنند.

سامسونگ از برنامه‌نویسان دعوت کرد تا بصورت فعال در اکوسیستم این شرکت حضور داشته باشند و چند برنامه جدید را برای حمایت از برنامه نویسان معرفی کرد که شامل جایزه Best of Galaxy Store، مسابقات Samsung Mobile Design، Bixby DevJam و برنامه جوایز امنیت موبایل سامسونگ می‌شود.

الهام‎بخشی با تجربه جدید روی دستگاه‌های مختلف

سامسونگ همچنان تجربه کاربری دستگاه‌های خود را بهینه‌سازی می‌کند تا کاربر بتواند صرفا روی مسائل مهم تمرکز داشته باشد. One UI 2 دارای قابلیت‌های جدیدی است که ترکیب رابط کاربری را تغییر داده و به این ترتیب امکان تعامل طبیعی با آن را افزایش داده و مانع خسته شدن چشم می‌شود. حالا سامسونگ برای یکسان کردن تجربه کاربری روی دستگاه‌های مختلف خود، استفاده از One UI 2 را از گوشی‌های هوشمند به تبلت، ابزارهای پوشیدنی و فرم فاکتورهای جدید مانند دستگاه‌های تاشو هم توسعه داده است.

سامسونگ

سامسونگ با معرفی گلکسی فولد، اولین تجربه تاشو از موبایل را به کاربران خود معرفی کرد که چیزی بیش از یک ابزار صرفا تاشو است. سامسونگ با همکاری صدها برنامه‌نویس و شرکت همکار، یک اکوسیستم کاملا تاشو ایجاد کرده است که همچنان رشد کرده و فرصت‌های جدیدی در زمینه تجربه موبایلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که در کنفرانس SDC سال گذشته قولش داده شده بود، سامسونگ فرم فاکتورهای جدیدی را در حوزه تاشوها، در این کنفرانس معرفی کرد. این شرکت از برنامه نویسان هم دعوت کرد تا تجربه‌ها و کاربردهای جدیدی را در حوزه ابزارهای تاشو برای کاربران پیدا کنند.

سامسونگ همچنین برای ایجاد بهترین تجربه تماشای تلویزیون، روی فناوری‌های 8K سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت با استفاده از AI ScaleNet امکان استریم ویدیوهای با کیفیت فوق‌العاده 8K را روی شبکه‌هایی با پهنای باند کمتر هم فراهم کرده است. سامسونگ ابزارهای جدیدی را معرفی کرد تا برنامه نویسان بتوانند کارکردهای تازه‌ای برای تقریبا 100 میلیون تلویزیون هوشمند با سیستم عامل تایزن طراحی کنند.

سامسونگ

  • قابلیت Wits بصورت خودکار کد ویرایش شده را روی تلویزیون بارگذاری می‌کند تا برنامه‌نویسان بتوانند تقریبا فورا نتیجه کد خود را ببینند و روند کارشان تا حد زیادی تسهیل شود.
  • قابلیت Easyst هم آزمایش پخش محتوا را بسیار ساده‌تر می‌کند زیرا برنامه نویسان نیازی به تولید اپلیکیشنی جداگانه برای اطمینان از پخش صحیح محتوای خود نخواهند داشت.
  • شناسه تایزن برای تبلیغات یا tifa به کاربران امکان می‌دهد تا میزان تبلیغات را محدود کرده و یا کلا از تبلیغات هدفمند انصراف دهند.
  • برای اولین بار سامسونگ سیستم عامل تلویزیون تایزن خود را در اختیار شرکت‌های ثالث سازنده تلویزیون قرار می‌دهد.

امنیت سرتاسری در همه راهکارها و تجربه‌ها

فناوری‌های نوظهور مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و 5G حالا توانمندی‌ها و فرصت‌های جدیدی را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهند. مثلا ابزارهای لازم برای ارائه راهکارهای امن و قابل اعتماد از این طربق فراهم شده است.

scure development lifestyle امکان بررسی نظام‌مند را در همه فازهای توسعه، عرضه و تولید برای شما فراهم می‌کند. سامسونگ برای آرامش خاطر هردوی برنامه نویسان و کاربران اکنون knoxsdk را عرضه کرده که به برنامه‌نویسان و شرکت‌های همکار امکان می‌دهد تا راهکارهای امنیتی پیشرفته را در اپلیکیشن‌ها و خدمات تولیدی خود ارائه کنند. علاوه بر این سامسونگ با نهادهای دولتی آلمان بخصوص bsi همکاری می‌کند تا یک eid پیش فرض موبایلی را برای خدمات دیجیتالی خود ایجاد کند تا مبنایی مستحکم برای شناسایی خدمات تشخیص هویت قابل اعتماد باشد.

سامسونگ از برنامه‌نویسان دعوت می‌کند تا در مسیر اجرایی کردن تجربه‌های امن و جدید با این شرکت همراه باشند. برای اطلاعات درباره همکاری با سامسونگ و کنفرانس برنامه‌نویسان سامسونگ 2019 می‌توانید به sdc.developer.samsung.com مراجعه کنید. اطلاعات بیشتر را هم می‌توانید با هشتگ #SDC19 روی توییتر پیدا کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*