ساعت هوشمند موتو 360

ساعت هوشمند موتو 360 به بازار بازگشت٬ اما این بار نه با برند موتورولا!

ساعت هوشمند موتو 360 (Moto 360) معرفی شد. اما این ساعت ربطی به موتو ۳۶۰ شرکت موتورولا ندارد و یک دیوایس مستقل دیگر است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

موتورولا موتو 360 را به خاطر میاورید؟ آن نخستین ساعت هوشمند موتورولا و یکی از اولین ساعت‌های هوشمند اجرا کننده‌ی اندروید ور بود. این دیوایس از یک نمایشگر کاملا گرد استفاده می‌کند و ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک دارد. موتو ۳۶۰ در سال 2015 عرضه شد٬ ولی موتورولا تصمیم گرفت فروش آن را فقط یک سال پس از آن متوقف کند. حالا کاملا ناگهانی٬ این ساعت به بازار بازگشه است٬ اما این مرتبه این اتفاق از سوی شرکت موتورولا نیفتاده است. یک شرکت به نام eBuynow تصمیم گرفته در جایی که موتورولا آن را ترک کرده است٬ ساعت هوشمند موتو 360 را عرضه کند. این دیوایس اجرا کننده‌ی اندروید ور بوده و از همان ظاهر کلاسیک بهره می‌برد.

موتو ۳۶۰ جدید از یک نمایشگر 1.2 اینچی OLED با وضوح 360 در 360 پیکسل بهره می‌برد که دارای فناوری نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) است. علاوه بر این٬ یک تاج نیز برای کنترل ساده‌تر رابط کاربری در سمت راست نمایشگر حضور دارد. در زیر قاب٬ ما تراشه‌ی اسنپدراگون 3100 کوالکام را داریم که با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است.

ساعت هوشمند موتو 360

اغلب قابلیت‌های یک ساعت هوشمند سال 2019 را می‌توان در این گجت پوشیدنی یافت. آن به ٬NFC سنسور ٬GPS نمایشگر ضربان قلب و بلوتوث نسخه 4.2 به علاوه وای فای b/g/n و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 3 متری نیز مجهز است. این ساعت هوشمند از یک باتری 355 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که خیلی سریع هم شارژ می‌شود. به گفته‌ی سازنده٬ درصد آن در عرض 1 ساعت از 0 به 100 میلی‌رسد.

قیمت ساعت هوشمند موتو 360

شرکت گمنام سازنده٬ این ساعت را با قیمت 350 دلاری از ماه دسامبر به فروش خواهد رساند. مشتریان می‌توانند از بین مدل‌های خاکستری (Steel Gray)٬ رزگلد (Rose Gold) و مشکی (Phantom Black) گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب کنند. همه‌ی این نسخه‌ها از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند. ساعت هوشمند Moto 360 با دیوایس‌های اندرویدی اجرا کننده‌ی نسخه‌ی 5 به بعد و آیفون‌های مجهز به نسخه آی او اس 10 به بعد سازگار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*