سریال Game Of Thrones

ساخت پیش در آمد سریال Game Of Thrones با حضور نائومی واتس لغو شد

چند ماه قبل اعلام شد شبکه HBO قصد دارد برای سریال Game Of Thrones پیش در آمدی با حضور نائومی واتس بسازد، اما در نهایت امر تولید این سریال در همان مراحل ابتدایی لغو شد!

اچ‌بی‌او رسما تایید کرد دیگر برنامه‌ای برای ساخت پیش در آمد بازی تاج و تخت به نویسندگی جین گلدمن و بازی نائومی واتس ندارد و به جای آن تمرکز خود را بر ساخت سریالی تحت نام House of the Dragon (خاندان اژدها) می‌گذارد که به قدرت یافتن و افول تدریجی خاندان تارگرین‌ها می‌پردازد.

چندی قبل قسمت پایلوت (آزمایشی) پیش در آمد سریال Game Of Thrones با حضور واتس ساخته شد و اینطور که پیداست این قسمت نظر مدیران شبکه کانادایی HBO را جلب نکرده است و این پروژه به کلی کنار گذاشته است. هنوز دلیل مشخصی برای لغو ساخت این مجموعه اعلام نشده، اما طبیعتا پروسه طولانی و سخت تولید، محیط و هزینه مورد نیاز برای ساخت آن می‌بایست از دلایل اصلی این اتفاق باشند.

فصل نخست سریال House of the Dragon در قالب 10 قسمت تولید خواهد شد و اتفاقات آن 300 سال پیش از ماجراهای سریال اصلی رقم می‌خورد و در آن شاهد داستان A Dance with Dragon (رقص اژدهایان) هستیم که جنگ داخلی خاندان تارگرین محسوب می‌شود و برای دوست‌داران گیم آو ترونز روایت بسیار جالبی است.

پوستر پیش در آمد سریال Game Of Thrones با اسم House of the Dragon

جرج آر. آر. مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال، نویسنده فیلم Rampage وظیفه نوشتن قصه سریال House of the Dragon را بر عهده دارند و در اواخر 2020 می‌توانیم منتظر پخش آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*