ال جی

گزارش اولیه درآمدهای ال جی در فصل سوم 2019 منتشر شد

شرکت ال جی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی گزارش اولیه درآمدهای خود را در فصل سوم 2019 میلادی منتشر کرد که آمارها از رشد این شرکت حکایت دارند.

طبق گزارش شرکت ال جی درآمدهای تجمیعی غیر قطعی این شرکت در فصل سوم سال 2019 بیش از 15.7 تریلیون وون کره جنوبی (تقریبا 13.3 میلیارد دلار) بوده است. میزان فروش این فصل هم تقریبا با 781.1 میلیارد وون کره جنوبی سود عملیاتی همراه بوده و بالاترین میزان را در مقایسه با تمام فصل سوم تاریخ این شرکت از آن خود کرده است.

آمار درآمد و سود عملیاتی شرکت ال جی

فروش تجمعی سه ماهه اول سال 2019  نیز بیش از 46.24 تریلیون وون کره جنوبی بوده که در تاریخ این شرکت بی‌سابقه است. درآمد و سود عملیاتی هم به ترتیب شاهد رشد 1.8 درصدی و 4.3 درصدی نسبت به فصل مشابه سال گذشته میلادی بوده‌اند.

آمار درآمدهای تجمیعی غیر قطعی بر پایه استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی کره (IFRS-K) به عنوان سرویسی در اختیار سهامداران ال جی الکترونیکس قرار دارد. گفتنی است که آمار نهایی درآمدهای LG به صورت رسمی طی ماه جاری میلادی منتشر خواهد شد.‬

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*