کنسول نینتندو سوییچ لایت

تست مقاومت کنسول نینتندو سوییچ لایت در برابر انواع آسیب‌ها (گجت تی وی)

کنسول نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) یک دستگاه بازی ارزان‌قیمت و قابل حمل است که در این مدت به فروش خوبی هم رسید. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت نینتندو سوییچ لایت را مشاهده کنید.

چند ماه پیش شرکت نینتندو مدل ارزان‌تر و ساده‌تری از کنسول بازی خود را رونمایی کرد. این کنسول جدید نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) نام دارد و با قیمت 200 دلاری، بازی‌های سوییچ را در حالت قابل حمل اجرا می‌کند. نینتندو سوییچ لایت نسبت به کنسول سوییچ، چند تفاوت مهم دارد؛ به عنوان مثال در این کنسول قابل حمل، دسته‌های جدا شدنی یا Joy-Con وجود ندارند و دسته‌های آن به صورت ثابت در کنار نمایشگر قرار گرفته‌اند. همچنین خبر از قابلیت بازی کردن روی تلویزیون در این مدل ارزان‌تر نیست.

کنسول نینتندو سوییچ لایت از صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می‌برد که نسبت به نمایشگر 6.2 اینچی کنسول اصلی سوییچ کوچک‌تر است و البته از نظر مصرف باتری و بازدهی پردازنده بهبود یافته است. شرکت نینتندو اخیرا در یک گزارش اعلام کرد که سوییچ لایت توانست فقط در ده روز اول به فروش 1.95 میلیون واحد برسد.

اما اکنون قصد داریم مقاومت کنسول دستی جدید نینتندو را در برابر آسیب‌های مختلف بسنجیم و ببینیم این دستگاه چقدر در برابر خط و خش، حرارت و فشار دوام می‌آورد. همانطور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، نمایشگر این کنسول از جنس پلاستیک است و در سطح 3 و 4 خش خورد و هر شی تیزی می‌تواند روی آن خط بیندازد. بدنه دستگاه هم از جنس پلاستیک یک‌رنگ ساخته شده و حتی جوی استیک‌ها و دکمه‌ها از پوشش پلاستیکی برخوردار هستند. با توجه به لایه پلاستیکی روی نمایشگر، شعله حرارت به شدت روی آن تاثیر می‌گذارد. سوییچ لایت در تست فشار خارجی هم بد عمل نکرد و صدمه شدیدی به آن وارد نشد. در ادامه، ویدیوی تست مقاومت سوییچ لایت را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست مقاومت کنسول نینتندو سوییچ لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مقاومت خوبی از خودش ارائه داد