سامسونگ گلکسی 5G W20

گلکسی 5G W20 در راه است؛ گوشی منعطف دیگری از سامسونگ

پس از عرضه‌‌ی گلکسی فولد، حالا سامسونگ قصد دارد گلکسی 5G W20 را به عنوان دومین گوشی منعطف خود معرفی کند. ظاهرا در همین ماه نوامبر، شاهد رونمایی از گلکسی دابلیو ۲۰ خواهیم بود.

نخستین قمار سامسونگ روی گوشی‌های انعطاف پذیر، برای این کمپانی دردسرساز بود. با وجود اینکه گلکسی فولد در زمستان گذشته معرفی شد؛ عرضه‌ی آن به علت مشکلات فنی، چندین ماه به تعویق افتاد. اما به هر حال سامسونگ نسخه بازطراحی شده را وارد بازار کرد و طبق گزارش‌های اولیه،  تاکنون فروش خوبی هم داشته؛ چیزی که راه را برای رونمایی از گلکسی 5G W20 هموار کرده است.

سامسونگ گلکسی 5G W20

در کنفرانس توسعه‌دهندگان 2019 سامسونگ، مشخص شد این کمپانی روی یک گوشی منعطف کار می‌کند که به صورت عمودی تا می‌شود. طراحی آن دستگاه، شبیه برخی از موبایل‌های تاشوی سنتی سامسونگ بود که حتی امروزه هم در کره جنوبی مشتریانی دارند. حالا تایید شده است که این گوشی قابل انعطاف با نام گلکسی 5G W20 در ماه میلادی جاری، به طور رسمی معرفی خواهد شد.

جالب اینکه موتورولا هم خود را برای رونمایی از یک گوشی هوشمند با طراحی مشابه آماده می‌کند. ظاهرا نام این محصول، موتورولا ریزر و طراحی آن، الهام گرفته از سری قدیمی Razr خواهد بود که در سال‌های دور، طرفداران زیادی داشت. برای آشنایی با آن باید تا تاریخ 22 آبان انتظار بکشیم.

البته گفته می‌شود که موتورولا ریزر منعطف، یک گوشی میان رده است؛ پس شاید جذابیت کمتری از رقبای خود داشته باشد. در عوض، گلکسی دابلیو 20 5G باید در قامت یک پرچمدار ظاهر شود؛ هرچند که هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آن موجود نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*