رندر جدید هواوی نوا 6

رندر جدید هواوی نوا 6 از دوربین سلفی روی نمایشگر دوگانه آن خبر می‌دهد

گوشی Huawei Nova 6 تا پیش از انتهای سال 2019 رونمایی خواهد شد. بر اساس رندر جدید هواوی نوا 6 به وجود دوربین سلفی دوگانه برای آن،‌ در قالب حفره‌ای روی نمایشگر شبیه به قرص، پی برده‌ایم.

بعد از انتشار اخباری درباره ویژگی‌های ظاهری و بخشی از مشخصات فنی هواوی نوا 6، نوبت به وب سایت Android Headlines رسید تا رندر جدیدی از آن منتشر کند. وقتی اولین رندر گوشی هواوی نوا 6 5G منتشر شد، به وجود دوربین سلفی دوگانه از نوع روی نمایشگر در آن پی بردیم. چند روز بعد نوبت به انتشار عکس هواوی نوا 6 5G در دنیای واقعی رسید که وجود دوربین سلفی دوگانه در این گوشی را تایید می‌کرد. رندر جدید، تاکید مجددی بر سبک طراحی یاد شده برای ششمین نسل از گوشی‌های هوشمند سری Nova دارد.

یافته‌ها از رندر جدید هواوی نوا 6

یکی دیگر از نکاتی‌ که بر اساس رندر جدید هواوی نوا 6 به آن پی بردیم، گزینه‌های رنگ متفاوت آن محسوب می‌شود؛ گوشی هوشمند 5G آتی هواوی دارای سه گزینه رنگ مشکی، آبی و ارغوانی خواهد بود. هر گزینه رنگ در کشورهای مختلف، با نامی متفاوت، عرضه می‌شود.

گفتنی است بر اساس اخبار و شایعات اخیر، هواوی در طراحی گوشی آنر وی 30 نیز از طراحی بدون حاشیه مشابهی (دوربین سلفی دوگانه روی نمایشگر) استفاده خواهد کرد.

انتظار داریم گوشی Huawei Nova 6 در دو نسخه 4G و 5G عرضه شود. آن‌ها از نظر مشخصات فنی و ظاهر تفاوتی با یکدیگر نخواهند داشت. درباره دیگر مشخصات فنی گوشی اطلاعات زیادی در دسترس نیست. طبق رندرهای قبلی، گوشی به یک دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد. احتمال استفاده از سنسور دوربین موبایل رنگی با رزولوشن بالا در آن زیاد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*