شیائومی واچ پرو

شیائومی واچ پرو با صفحه دایره‌ای شکل در راه است

شیائومی واچ با ظاهری مشابه اپل واچ در آستانه رونمایی قرار دارد؛ اما ظاهرا کمپانی چینی، روی ساعت هوشمند دیگری هم با نام شیائومی واچ پرو (Xiaomi Watch Pro) کار می‌کند.

طبق اعلام یک افشاگر با نام کاربری Digital Chat Station، شیائومی واچ پرو دارای صفحه دایره‌ای شکل است و حدود دو ماه پس از مدل استاندارد عرضه خواهد شد. البته تفاوت این دو ساعت هوشمند، تنها در طراحی خلاصه نمی‌شود. مدل پرو باید پردازنده قدرتمندتری داشته باشد که می‌تواند اسنپدراگون ویر 3300 باشد. البته این تراشه هنوز معرفی نشده و اصلا شاید به همین دلیل رونمایی از شیائومی واچ پرو به آینده موکول شده است.

افزایش حافظه داخلی و رم نیز دور از ذهن نیست. سیستم عامل ساعت شیائومی، حتما MIUI for Watch خواهد بود و شاید باتری بزرگ‌تری با پشتیبانی از شارژ وایرلس داشته باشد؛ قابلیتی که ظاهرا شیائومی واچ از آن بی‌بهره است. از دیگر امکانات احتمالی، باید به NFC و eSIM اشاره کنیم.

انتظار می‌رود قیمت شیائومی واچ پرو چیزی در حدود 200 دلار باشد. ناگفته نماند که Digital Chat Station، پیش‌تر درباره شیائومی واچ نیز اطلاعات صحیحی داده بود؛ آن هم وقتی که هنوز چیزی از این ساعت هوشمند نمی‌دانستیم. همین موضوع، افشاگری او را درباره گجت جدید نیز باورپذیر جلوه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*