تصاویر هندزآن شیائومی CC9 Pro

تصاویر هندزآن شیائومی CC9 Pro را پیش از رونمایی رسمی ببینید

گوشی موبایل شیائومی سی سی 9 پرو تا ساعاتی دیگر رسما معرفی می‌شود. اما پیش از رونمایی، توجه شما را به تصاویر هندزآن شیائومی CC9 Pro جلب می‌کنیم.

در حالی که چند ساعت بیشتر تا رونمایی رسمی از گوشی شیائومی سی سی 9 پرو باقی نمانده است، اطلاعات مختلفی از این دیوایس توسط خود سازنده به تایید رسیده است. تمام این جزئیات را کنار بگذاریم،  حالا شاهد انتشار تصاویر هندزآن شیائومی CC9 Pro خواهیم بود.

تصاویر هندزآن شیائومی CC9 Pro

گوشی جدید شیائومی از یک طراحی نمایشگر منحنی جذاب بهره می‌برد. زمانی که یک تماس یا نوتیفیکیشن را دریافت کنید، لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر با یک نوار نوری، روشن خواهد شد تا شما را مطلع کند. همین قابلیت از گوشی CC9 Pro دیوایسی جذاب و باکیفیت ساخته است. در قاب جلو یک نمایشگر 6.47 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس قرار دارد. شیائومی قاب پشتی و جلویی گوشی را نیز توسط گوریلا گلس 5 شرکت کورنینگ محافظت می‌کند. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نیز برای سیستم تشخیص هویت بیومتریک درون نمایشگر قرار گرفته است. این گوشی با رنگ‌های سبز و سفید عرضه خواهد شد.

در حالی سی سی 9 پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی کوالکام قدرت می‌گیرد که این تراشه، از همان معماری چیپست پرچمدار اسنپدراگون 855 برخوردار است. این چیپست از عملکرد Snapdragon Elite Gaming پشتیبانی می‌کند و می‌تواند فرکانس پردازشگر گرافیکی بیشتری را نسبت به نسخه‌ی اصلی اسنپدراگون 730 ارائه کند. پیکربندی آن شامل 6/8/12 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد شد. انرژی‌بخش این گجت یک باتری 5260 میلی‌آمپر ساعتی بزرگ است که از فناوری شارژ سریع 30 وات نیز پشتیبانی می‌کند. هرچند شیائومی تا به حال گوشی‌هایی با باتری‌های بزرگ‌تر (نظیر می میکس 3 با باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی) را نیز عرضه کرده است، اما سرعت شارژ 30 وات آن را متمایز از سایر محصولات این برند چینی می‌کند. به لطف این فناوری، می سی سی 9 پرو تنها در عرض 65 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد.

تصاویر هندزآن شیائومی CC9 Pro

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، دوربین پنجگانه پشتی آن است، در حالی که یک دوربین سلفی باکیفیت 32 مگاپیکسلی را نیز می‌توان در بریدگی بالای نمایشگر یافت. این گوشی، نخستین دیوایسی خواهد بود که به سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL HMX CMOS مجهز می‌شود.

این سنسور، والین سنسور عکس دینامیک سایز بزرگ با محدوده حساس به نور 1/1.33 اینچی است که می‌تواند عملکرد خوبی را در شرایط نوری تاریک ارائه کند. خروجی این سنسور 108 مگاپیکسلی تصاویری با وضوح 10000 در 11852 پیکسل و حجمی در حدود 20 مگابایت است. چهار دوربین دیگر آن شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال 10 برابری، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 50 برابری، یک لنز فوق عریض 20 مگاپیکسلی و یک لنز سوپر ماکرو 2 مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی از فاصله‌ی 1.5 سانتی‌متری خواهند بود.

به گفته‌ی شیائومی، دو سیستم لرزشگیر اپتیکال در این گوشی به کار رفته است که باعث می‌شود لنز تله فوتو آن کاملا پایدار باشد و در شب نیز عکس‌های مناسبی را ثبت کند. در راس بخش نرم افزاری این دیوایس MIUI 11 بر پایه‌ی اندروید 10 قرار دارد، یک درگاه USB نوع C‌ و جک 3.5 میلی‌متی هدفون را نیز می‌توان در زیر قاب گوشی یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*