شیائومی Mi TV 5 پرو

شیائومی Mi TV 5 پرو با نمایشگر 8K در سه سایز مختلف معرفی شد

کمپانی Xiaomi با رونمایی از می تی وی 5 پرو در چین، بر تنوع تلویزیون‌های هوشمند خود افزود. سری شیائومی Mi TV 5 پرو برحسب اندازه نمایشگر؛ سه مدل 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی دارد.

تلویزیون جدید شیائومی دارای پنل Quantum Dot QLED است و از +HDR10، فناوری MEMC و دیکُدینگ 8K پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه توانایی پوشش‌دهی 108 درصد از گستره رنگی NTSC را دارد. تکنولوژی صفحه نمایش کوانتوم دات، شیائومی Mi TV 5 پرو را یک محصول پریمیوم جلوه می‌دهد. به ادعای کمپانی سازنده، تکنولوژی MEMC نیز سبب می‌شود که تصاویر متحرک در آن روان‌تر و جزئیات به صورت واضح‌تر نمایش داده شوند.

شیائومی Mi TV 5 پرو

می TV 5 پرو به چیپست 12 نانومتری Amlogic T972 تجهیز شده که از پردازنده‌های نسل پیشین قدرتمندتر است و از ضبط ویدیوی 8K پشتیبانی می‌کند. همچنین برای تضمین عملکرد مناسب، این دستگاه 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. مانند سایر تلویزیون‌های هوشمند شیائومی، از رابط کاربری PatchWall نیز بهره می‌برد. فناوری صوتی Dolby و DTS HD Sound از دیگر قابلیت‌های می تی وی 5 پرو هستند.

نکته جالب اینکه ضخامت تلویزیون فقط 5.9 میلی‌متر است؛ آن هم در حالی که مثلا گوشی آیفون 11 اپل، ضخامت 8.1 میلی‌متری دارد. حاشیه اطراف نمایشگر هم در قیاس با Mi TV 4 تقریبا نصف شده و حالا به 1.8 میلی‌متر رسیده است. از دیگر نکات قابل ذکر باید به طراحی بدون پیچ و ساختار آلومینیمی دستگاه اشاره کنیم.

اما برسیم به قیمت شیائومی Mi TV 5 پرو که خرید مدل 55 اینچی آن، حدود 530 دلار هزینه برمی‌دارد. قیمت مدل‌های 65 و 75 اینچی هم به ترتیب معادل 715 و 1430 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سرورران عزیز میخام تلویزیون مثلا ساخت ایران حالا مونتاژ یا هر چی بخرم لطفا در سایز 55 چی خوبه ….4کی هم باشه

  2. سونی امپراطور این حوزه هس تو رده خودش هیچ کمپانی در حدش نیست. دیجیکالا هم نوشته سونی تصویر شارپ تر و شفاف تری ارائه میکنه.

  3. خخخخ ادم چقدر باید بی عقل باشه به تلویزیون های چینی 1000دلار بده
    شیائومی بنجل ساز فکر کرده ساخت TVهم مثل گوشی هاش فروش بره
    غافل از اینکه خرید TVکیفیت و دوام و روشنایی و شارپ بودن تصویر و نوع پنل نسبت به ضخامت tvو باریک بودن TVاز اهمیت بیشتری بر خوردار هست
    با 1000دلار میرم تلویزیون های ساخت سونی یا پاناسونیک میخرم
    یادتون باشه کیفیت تصویر تلویزیون هر شرکت بر اساس مرجعشون که همان تلویزیون سونی مدل پیشرفته سری Z9میسنجن

    • مرجع تو تلویزیون سونیه…بهترین تلویزیون ها هر سال ال جی و سامسونگ میشن و تو هنوز داری از برندی صحبت میکنی که هر سال داره منفورتر میشه…سوتی اگه کنسولش هم مثل بقیه محصولاتش بی کیفیت و بدون نوآوری بشه،باید بره همون واکمن سازی…مایکروسافت داره بدجور غول میشه واسش