دوربین شیائومی Mi CC9 Pro‌

دوربین شیائومی Mi CC9 Pro‌ بالاترین امتیاز سایت DxOMark‌ را به دست آورد

به گفته‌ی مدیرعامل شیائومی، دوربین شیائومی Mi CC9 Pro‌ موفق شده بالاترین امتیاز را از آزمون‌های سایت DxOMark دریافت کند و در کنار گوشی هواوی میت 30 پرو قرار بگیرد.

کمپانی شیائومی امروز سرانجام از گوشی می سی سی 9 پرو خود با بهره‌گیری از 5 دوربین پشتی رونمایی کرد. حال لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی می‌گوید که دوربین شیائومی Mi CC9 Pro موفق به کسب امتیاز 121 در آزمون‌های سایت DxOMark شده است. بنابراین، امتیاز کلی این دیوایس مشابه با میت 30 پرو هواوی بوده است، در حالی که سی سی 9 پرو در عکاسی امتیاز 130 (در مقایسه با 132 میت 30 پرو) و در فیلمبرداری امتیاز 102 (در مقایسه با 100 میت 30 پرو) را به نام خود ثبت کرده است.

دوربین شیائومی Mi CC9 Pro‌

آشنایی با 5 دوربین شیائومی Mi CC9 Pro‌

ناگفته نماند شیائومی برای این آزمون، از نسخه‌ی پریمیوم ادیشن می سی سی 9 پرو استفاده کرده است که به یک لنز 8P در جلوی سنسور 108 مگاپیکسلی 1/1.33 اینچی خود مجهز است. در نسخه‌ی معمولی از لنز 7P استفاده شده است. این گوشی همچنین به یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری و دیافراگم f/2.0، دوربین 5 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 5 برابری و لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو که می‌تواند از فاصله‌ی 2 تا 10 سانتی‌متری سوژه عکاسی کند نیز مجهز است. دو فلاش دوگانه LED نیز این دوربین‌ها را همراهی می‌کنند که یکی با نور قوی و دیگری با نور ضعیف‌تر آماده‌ی خدمت به دوربین‌ها هستند.

در اختیار داشتن دوربین‌های متعدد، به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند در هر شرایطی عکاسی کنند. از عکس‌های شبانه گرفته تا عکس‌های توریستی با زاویه‌ی دید فوق‌العاده عریض و یا تصاویر کلوزآپ، انواع عکاسی هستند که شما می‌توانید با گوشی جدید شیائومی آن‌ها را تجربه کنید. می سی سی 9 پرو می‌تواند قدم بزرگی رو به جلو برای کمپانی شیائومی باشد تا بتواند سهم بیشتری را از بازار موبایل جهان از آن خود کند.