اپلیکیشن Photoshop Camera

اپلیکیشن Photoshop Camera سطح عکاسی شما را دچار تحول خواهد کرد

ادوبی در حال توسعه‌ی اپلیکیشن Photoshop Camera است. دوربین فتوشاپ می‌تواند به لطف فیلترها و لنزهای مختلفی که ارائه می‌کند، سطح عکاسی کاربران را دستخوش تحولاتی اساسی کند.

پس از انتشار اپلیکیشن فتوشاپ با سرویس اشتراکی قیمت 9.99 دلاری برای آیپد اپل، ادوبی بازنگری را نیز در اپلیکیشن دوربین فتوشاپ که در کنفرانس MAX 2019 انجام داده است. هدف اصلی این اپلیکیشن محاسبات عکاسی است که در ابتدا با آیفون‌ها و پیکسل‌های گوگل آغاز شد و سپس می‌توان آن را در تمام مدل‌های موجود در بازار یافت.‌ اینطور به نظر می‌رسد که ادوبی می‌خواهد با عرضه‌ی یک اپلیکیشن ویرایش تصاویر قدرت گرفته از هوش مصنوعی، نام‌های بزرگی همچون اینستاگرام و اسنپ چت را به چالش بکشد.

اپلیکیشن Photoshop Camera چیست؟

اپلیکیشن Photoshop Camera از الگوریتم‌های مختلف هوش مصنوعی بهره‌مند است و با استفاده از تعداد زیادی فیلترها و لنز‌های ساختگی، می‌تواند عکاسی و پست‌های شما در اینستاگرام را به سطح کاملا جدیدی برساند. به طور مثال این برنامه می‌تواند پس‌زمینه‌ی تصاویر شما را تغییر دهد و اشیاء حقیقی و مجازی مختلفی را به تصاویر شما اضافه کند. البته یکی از نگرانی‌های شرکت، حفظ حریم خصوصی کاربران است.

در همین راستا ادوبی تا سال آینده که این اپلیکیشن را عرضه می‌کند، سخت مشغول کار روی این ویژگی خواهد بود تا بتواند حریم خصوصی کاربر را به طور کامل حفظ کند. محققان UC Berkeley در حال حاضر مشغول کار روی این پروژه هستند و قصد دارند ابزاری را برای ادوبی توسعه ببخشند که بتواند تصاویر دستکاری شده را شناسایی کرده و در مورد آن‌ها هشدار دهد.

علاوه بر دستکاری در پس‌زمینه یا عناصر پیش‌زنیمه، شما می‌توانید با استفاده آنچه در فیلترهای اینستاگرام یا لنزهای اسنپ چت می‌بینید، تصاویر سرگرم کننده‌ای از خود و دوستانتان را نیز خلق کنید. زمانی که نسخه‌ی پیش‌نمایشی از این اپلیکیشن به دست ما رسید، بازخواهیم گشت و بیشتر در مورد آن برای شما صحبت می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*