گوشی ویوو وای 5 اس

گوشی ویوو وای 5 اس با نمایشگر بزرگ و باتری پرظرفیت معرفی شد

به تازگی، مشخصات گوشی ویوو وای 5 اس (Vivo Y5s) از طریق شرکت مخابراتی چاینا تلکام فاش شد. حالا کمپانی سازنده با معرفی رسمی این محصول روی وب‌سایت خود، قیمت و مشخصات آن را تایید کرده است.

گوشی ویوو وای 5 اس محتوا را با پنل 6.53 اینچی IPS LCD خود نمایش می‌دهد که یک ناچ قطره‌ای هم دارد. این صفحه نمایش دارای وضوح 2340 در 1080 پیکسل، تراکم پیکسلی 394ppi و نسبت تصویر 19.5 به 9 است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی هوشمند، به 90.3 درصد می‌رسد.

گوشی ویوو وای 5 اس

قدرت پردازش دستگاه را تراشه هشت هسته‌ای هلیو P65 تامین می‌کند. این چیپست با 6 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگ حافظه داخلی حمایت می‌شود. البته امکان استفاده از کارت microSD نیز برای کاربران وجود دارد. انرژی مورد نیاز دستگاه هم با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

در پشت گوشی ویوو وای 5 اس یک فلاش LED را می‌بینم که با دوربین سه‌گانه AI همراه است. اجزای این ماژول را لنز اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.78 و PDAF (فوکوس خودکار تشخیص فاز)، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه 120 درجه، و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 تشکیل می‌دهند. دوربین 8 مگاپیکسلی، می‌تواند عکس‌های ماکرو با فاصله کانونی 4 سانتی‌متر هم بگیرد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

گوشی ویوو وای 5 اس

از امکانات عکاسی ویوو وای ۵ اس باید به حالت پرتره، پانوراما، سوپر HDR، حالت پیشرفته، تایم لپس و البته فیلم‌برداری فول اچ دی اشاره کنیم. این گوشی با سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری FunTouch OS 9.2 کار می‌کند. همچنین برای عملکرد روان‌تر، مجهز به فناوری Multi Turbo و برای گیمینگ، برخوردار از قابلیت Game Magic Box است. با دوبار فشردن دکمه پاور، دستیار مجازی Jovi نیز  در خدمت کاربران خواهد بود.

درگاه مایکرو USB، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای 802.11ac و بلوتوث 5.0 امکانات ارتباطی گوشی جدید ویوو هستند. امکانات امنیتی بایومتریک آن هم شامل حسگر اثر انگشت (در پنل پشتی) و فیس آنلاک می‌شود.

قیمت گوشی ویوو وای 5 اس

این دستگاه با قیمتی معادل 214 دلار (1498 یوان) در چین قابل خریداری است. علاوه بر مشکی، رنگ‌های گرادیانی آبی و سبز آن هم وجود دارد. ناگفته نماند که ویوو Y5s، نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی ویوو وای 19 است که اخیرا در تایلند معرفی شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*