وان پلاس 8 پرو

وان پلاس 8 پرو با نمایشگر 120 هرتز معرفی خواهد شد

مدتی قبل شاهد معرفی گوشی های سری وان پلاس 7 بودیم و هم اکنون به نظر می‌رسد گوشی وان پلاس 8 پرو با نمایشگر 120 هرتز معرفی خواهد شد.

شرکت وان پلاس در ماه می سال جاری میلادی از گوشی وان پلاس 7 پرو با نمایشگر 90 هرتز رونمایی کرد و در همان رویداد به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی های آینده هم مجهز به نمایشگر 90 هرتز هستند؛ این بدان معنا است که OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro هم مجهز به نمایشگر 90 هرتز خواهند بود، اما اگر بخواهیم شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند را باور کنیم، به نظر می‌رسد وان پلاس 8 پرو مجهز به نمایشگر 120 هرتز خواهد شد.

یکی از افشاگران توییتری با نام Max J اقدام به انتشار تصویری با کپشن Be a Pro کرده است. کاربران زیادی احساس کردند که او در حال اشاره به گلکسی اس 11 (Galaxy S11) است، اما در نهایت تایید کرد که هدف او از این پست، گوشی OnePlus 8 Pro بوده که مجهز به نمایشگر 120 هرتز خواهد بود.

گوشی وان پلاس 8 پرو

در صورتی که این موضوع واقعیت داشته باشد، می‌توان OnePlus 8 Pro را نخستین گوشی هوشمندی دانست که توسط یکی از کمپانی های چین به نمایشگر 120 هرتز مجهز شده است. همچنین بعید به نظر می‌رسد که این کمپانی بخواهد از این نمایشگر در مدل Vanilla 8 استفاده کند.

ما فقط چند ماه تا معرفی گوشی های سری جدید وان پلاس فاصله داریم، اما به نظر می‌رسد هر دو گوشی دارای حفره روی صفحه نمایش هستند. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان گفت OnePlus 8 مجهز به دوربین سه‌گانه بوده و این در حالی‌ست که مدل پرو دارای دوربین چهارگانه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تاریخشو کی میدونه ؟!

  2. با این وجود رابط کاربری گوشی خیلی روون تر اجرا میشه

  3. امیدوارم واقعیت داشته باشه

  4. به نظر من که همش شایعس ولی واقعا پیشرفت وان پلاس عالی بوده