بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

7 وب سایت عالی برای دانلود والپیپر با کیفیت بالا

آیا به دنبال مرجعی برای دانلود والپیپر با کیفیت بالا هستید؟ ما در این مقاله 7 مورد از بهترین سایت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

تغییر تصویر زمینه یا والپیپر یک تنظیم ساده کامپیوتری است، اما می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه و بهره‌وری شما داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا 7 سایت عالی برای دانلود والپیپر با کیفیت بالا به شما معرفی کنیم.

نکته ای در مورد تصاویر پس زمینه با وضوح بالا

قبل از شروع، بهتر است آنچه در مورد «وضوح بالا» این تصاویر حائز اهمیت است، مختصرا توضیح دهیم. نمایشگر کامپیوترها همانند تصاویر دیجیتالی، معمولا برحسب عرض و ارتفاع در پیکسل‌ها اندازه گیری می‌شوند. برای مثال، یک نمایشگر 1080p دارای عرض 1920 پیکسل و ارتفاع 1080 پیکسل است. از آنجایی که 1080p مصداق یک نمایشگر فول اچ دی است، ما آن را در مبنای والپیپرهای باکیفیت قرار داده‌ایم.

در صورت تمایل می‌توانید از تصویر زمینه کوچکتر یا بزرگتر از خروجی مانیتور خود استفاده کنید. اما اگر خیلی کوچک باشد، تصویر برای تناسب با صفحه نمایش شما کشیده می‌شود که در این صورت غیرعادی به نظر می‌رسد. نکته‌ی دیگری برای استفاده از یک تصویر زمینه با وضوح بالا وجود ندارد، زیرا برای متناسب بودن تصویر با صفحه نمایش خود باید آن را کوچک کنید یا برش بزنید.

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

InterfaceLIFT

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

تصاویر مناظر و طبیعت‌های کره زمین می‌توانند والپیپرهای فوق‌العاده‌ای برای دسکتاپ دستگاه شما باشند. به این ترتیب، شما می‌توانید هزاران مورد از این نوع عکس‌ها را در سایت InterfaceLIFT بیابید. این سایت به طور خودکار رزولوشن صفحه نمایش شما را تشخیص داده و براساس سایز آن، تصاویر پس زمینه با کیفیت بالا به شما ارائه می‌دهد. با این حال، می‌توانید روی منوی کشویی کلیک کرده و رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس به راحتی روی گزینه دانلود یا بارگیری کنار تصویر کلیک کنید تا نسخه‌ای از آن تصویر را کپی کنید. اگر مایل باشید، می‌توانید اطلاعات مربوط به تصویر گرفته شده توسط عکاس را نیز مشاهده کنید.

به طور پیش فرض، این سایت تصاویر را براساس تاریخ دسته بندی می‌کند. اگر بخواهید، می‌توانید در بالای صفحه از گزینه Sort by استفاده کرده و عکس‌ها را براساس تعداد دانلود، امتیاز یا حتی به صورت تصادفی مرتب کنید.

Wallhaven

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

سایت Wallhaven نیز در لیست بهترین وب‌ سایت‌های مخصوص والپیپر قرار دارد. با آنکه این سایت به عنوان یک سایت تصاویر با وضوح بالا شناخته نشده است، اما اکثر تصاویر داخل این سایت کیفیت 1080p یا بالاتر دارند.

در این سایت می‌توانید والپیپرها را بر اساس آخرین، بهترین یا به صورت رندوم پیدا کنید. هنگامی که والپیپر مورد علاقه خود را یافتید، Wallhaven به شما کمک می‌کند تا تصاویر مشابه آن را نیز مشاهده کنید. برای این کار می‌توانید از تگ‌های نوار سمت چپ استفاده کرده و روی Search for similar کلیک کنید تا تصاویری شبیه عکس‌هایی که دوست دارید را برایتان پیدا کند.

اگر می‌خواهید تصویر زمینه‌ای با وضوح متفاوت بارگیری یا دانلود کنید در زیر منوی Tools روی گزینه Crop & Scale کلیک کنید.

Reddit

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

اگر به دنبال والپیپر‌های با کیفیت عالی هستید باید عبارت WQHD_Wallpapers  را جستجو کنید. WQHD برابر با 2560 در 1440 پیکسل است و به عنوان 1440p شناخته می‌شود. این والپیپرها مناسب نمایشگرهای 1440p‌ یا همان 4k هستند.

Simple Desktops

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

اگر پیشنهادات دیگر سایت‌ها از نظرتان شلوغ و درهم و برهم است، به سایت Simple Desktops مراجعه کنید. این سایت والپیپرهای مینیمال و ساده‌ای را ارائه می‌دهد که بسیار جذاب هستند. جستجو در این سایت هم بسیار لذت بخش است، روی تصویر مورد نظر کلیک کرده و سپس آن را ذخیره کنید. همچنین هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده‌ای در این سایت وجود ندارد.

تمام والپیپرهای موجود در این سایت 2880×1800 است و از آنجا که بسیار ساده هستند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را برای نمایشگر‌های کوچکتر برش دهید.

WallpaperStock

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

سایت WallpaperStock تعداد بسیار زیادی تصویر زمینه برای تمامی مقاصد دارد. در سمت راست صفحه نمایش Categories مورد نظر خود مثل اتومبیل‌ها، حیوانات و جهان را جستجو کنید. اگر مایل باشید در سمت چپ صفحه می‌توانید رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کنید. هرچند، این کار ضروری نیست، زیرا به محض دیدن صفحه‌ی تصاویر، تمام رزولوشن‌های موجود را خواهید دید.

از آنجا که این سایت نیز رزولوشن نمایشگر شما را تشخیص می‌دهد، می‌توانید به سادگی روی یک والپیپر کلیک کنید تا در اندازه‌ی متناسب با نمایشگر باز شود. سپس طبق معمول می‌تولنید به راحتی آن را ذخیره کنید.

HDwallpapers 

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

همانطور که از نامش مشخص است، این سایت نیز تعداد بسیار زیادی تصویر پس زمینه HD و باکیفیت دارد. مانند همه‌ی چیزهایی که تاکنون مشاهده کردیم، علاوه بر بررسی موارد جدید یا محبوب، می‌توانید دسته‌های مختلفی را نیز جستجو کنید.

شما می‌توانید روی گزینه Available Resolutions کلیک کرده و والپیپرها را با رزولوشن مورد نظر خود دانلود کنید. تنها مشکل سایت HDwallpapers این است که شما برای دانلود تصویر زمینه باید 10 ثانیه صبر کنید. پس اگر بخواهید چندین تصویر زمینه را هم زمان دانلود کنید، این سایت ممکن است انتخاب خوبی نباشد.

WallpapersWide

بهترین سایت‌های دانلود والپیپر

اگر همچنان به دنبال والپیپر جذابی هستید، سایت WallpapersWide‌ می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این سایت می‌تواند آنچه شما انتظارش را دارید، ارائه دهد. این سایت می‌تواند یکی از بهترین وب سایت‌های موجود برای دانلود یا بارگیری تصاویر زمینه به صورت HD باشد.

با استفاده از این سایت می‌توانید رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کنید. گذشته از این، این سایت به شما امکان می‌دهد تا آن‌ها را فیلتر کنید. اکنون با وجود هزاران تصویر، مطمئنا می‌توانید تصویر زمینه مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید.

والپیپر‌هایی با وضوح بالا

شما مجبور نیستید که همیشه از یک سری والپیپر موجود در کامپیوتر خود استفاده کنید. از جستجو و بررسی تصاویر زمینه با کیفیت بالا موجود در این سایت‌ها لذت برید و تصاویر تازه‌ای برای دسکتاپ کامپیوتر خود پیدا کنید. انتخاب والپیپر می‌تواند راهی برای بیان خود به کسانی که نگاهی به رایانه ما می‌‌اندازند، باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. متاسفانه دنیای عده ای از دوستان در گوشی و اپلیکیشن محصور و محدود شده است اما با کمال احترام هستند کسانی که علاقه ای به دنیای پنج و شش اینچی گوشی ندارند و کماکان از مانیتور و کامپیوترهای رومیزی استفاده میکنند . گجت نیوز به عنوان یک سایت حرفه ای توجه به تمامی سلایق و نیازها را مد نظر دارد لطفا اگر مطلبی هم باب میل شما نبود صبور باشید همانگونه که من در مواجهه با مطالبی در مورد گوشی های جدید بازار و مطالب مربوط به آنان که در واقع هیچ علاقه و نیازی به این نوشته ها ندارم همین صبر را در پیش میگیرم و برای علایق و نیازهای دیگران احترام قائلم و کامنت منفی نمیگذارم

  2. کاش واسش یه نرم افزار میساختن و دسته بتدیش میکردن

  3. بهتر بود اپلیکیشن معرفی میکردین