بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019 را بشناسید

آیا می‌خواهید یک گوشی خوش دست و نسبتا کوچک جدید را خریداری کنید؟ ما در این مقاله بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019 را به شما معرفی خواهیم کرد.

به مرور زمان٬ گوشی های جمع و جور در حال جایگزینی با گوشی های غول پیکری هستند که استفاده از آن‌ها نیز چندان راحت نیست. به جز گوشی‌های کوچک که در طول سال معرفی می‌شود٬ اغلب دیوایس‌هایی که عرضه می‌شوند بزرگ هستند و نمی‌توانند مناسب کاربرانی باشند که دست‌های کوچکی دارند یا نمی‌خواهند جیب آن‌ها با گذاشتن گوشی در داخلشان باد کند.

آیا به دنبال خرید یک گوشی کامپکت جدید هستید؟ در سال 2019 سخت است که بخواهید گوشی‌های کوچکی را خریداری کنید و به همین خاطر است که ما قصد داریم در این مقاله بهترین گوشی های جمع و جور که سال 2019 می‌توانید خریداری کنید را معرفی کنیم.

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

اپل آیفون 11 پرو

مزایا

عملکرد خوب

عمر باتری بالا

دوربین عالی

معایب

گران قیمت

حافظه پایه 64 گیگابایتی

اگر آیفون 11 پرو با بودجه‌ی شما سازگار است٬ در خرید آن شک نکنید. اپل امسال عمر باتری آیفون خود را بهبود بخشید٬ یک دوربین فوق عریض را به آن اضافه کرد و حالت شب را به اپلیکیشن دوربین آن افزود. بدیهیست که این گوشی می‌تواند دومین نسخه‌ی پیشرفت کرده‌ی آیفون ایکس دو سال پیش باشد٬ اما بی‌شک نسبت به مدل‌های سال گذشته بهبود پیدا کرده است. کیفیت ساخت این گوشی نیز به لطف فریمی از جنس فولاد ضد زنگ و مقاومت در برابر آب٬ در بهترین کلاس خود قرار دارد.

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

گوگل پیکسل 4

مزایا

برخی ویژگی‌های نرم افزاری منحصر به فرد

قفل‌گشایی با چهره‌ی بسیار امن

نمایشگر 90 هرتزی

دوربین عالی

معایب

 باتری کوچک

گزینه‌های حافظه محدود با حافظه پایه 64 گیگ

پیکسل 4 می‌تواند بهترین گوشی جمع و جور اندرویدی حال حاضر بازار باشد. جدا از اینکه از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 855 کوالکام بهره می‌برد٬ گوگل برخی قابلیت‌های سخت افزاری اضافه‌تر نظیر قفل‌گشایی 3 بعدی با چهره٬ یک نمایشگر 90 هرتزی روان و یک رادار را نیز به آن افزوده است. گوگل همیشه می‌خواهد اطمینان بدهد دیوایس‌هایش از نظر نرم افزاری گزینه‌های خوبی برای انتخاب باشند. شما می‌توانید انتظار زیادی را از این گوشی‌ها داشته باشید و حداقل به مدت 3 یا 4 سال به‌روزرسانی‌های اندرویدی را دریافت کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید پیکسل ٬4 دوربین دوم پشتی است. این مرتبه گوگل یک دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری را روی قاب پشتی گوشی جدیدش قرار داده است و آن را با فناوری بزرگ‌نمایی هیبریدی همراه کرده است که حاصل آن٬ قابلیت‌های بزرگ‌نمایی شگفت انگیز است. اگر به حاشیه‌های ضخیم نمایشگر و قیمت آن توجه نکنید٬ پیکسل 4 گوشی جذابی برای خرید است.

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

سامسونگ گلکسی اس 10 ای

مزایا

کوچک‌ترین گوشی درون این لیست

عملکرد خوب

جک هدفون

معایب

 باتری کوچک

امسال سامسونگ به اندازه‌ی کافی مهربان بود تا برای کسانی که علاقه‌مند به گوشی‌های کوچک هستند٬ محصولات مختلفی را ارائه کند. گلکسی اس 10 ای دنباله رو همان برادران بزرگ‌تر خودش٬ با ابعادی کوچک است. شاید نبود دوربین تله فوتو و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه فقدان بزرگی باشد٬ اما در هر صورت قیمتی که از سوی سازنده ارائه می‌شود بسیار مناسب است.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ٬ نمایشگر مسطح آن است که بسیاری از کاربران آن را به نمایشگرهای لبه خمیده‌ی گوشی‌های چند سال ترجیح می‌دهند. Galaxy S10e تنها گوشی پرچمدار جمع و جور واقعی پلتفرم اندروید است؛ بنابراین اگر این پلتفرم مد نظر شماست٬ گوشی سامسونگ انتخاب واضحی خواهد بود.

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

سونی اکسپریا 5

مزایا

در دست‌گیری راحت

دوربین‌های مناسب

طراحی متمایز

معایب

 خیلی قد بلند

 اسکنر اثر انگشت ضعیف

در حالی که ما به دنبال گوشی‌های جمع و جور هستیم، اما در این بین یک دیوایس به نام اکسپریا 5 نیز قرار دارد که واقعا باریک و بلند است. امسال سونی سمت و سوی طراحی خودش را تغییر داده و اکسپریا 5 بخشی از آن ترکیب جدید است. آن از مشخصات استاندارد یک پرچمدار در سال 2019 بهره می‌برد که شامل پردازنده‌ی اسنپدراگون 855 و سه دوربین پشتی می‌شود.

تنها تفاوت اکسپریا 5 با اکسپریا 1 اندازه‌ی آن‌ها است؛ بنابراین اگر به دنبال یک گوشی با ابعادی مناسب و متوسط هستید که از سوی سامسونگ، گوگل یا اپل عرضه نشده باشد، گوشی جدید سونی می‌تواند گزینه‌ی مورد نظر شما باشد.

بهترین گوشی های جمع و جور سال 2019

یک گزینه‌ی اضافی: ال جی جی 8 تینکیو

مزایا

کیفیت ساخت خوب

مشخصات فنی بالارده

مقرون به صرفه

معایب

 طراحی قدیمی

 نرم افزار حاوی باگ

ما می‌دانیم که شاید ال جی جی 8 کمی برای قرارگیری در این فهرست بزرگ باشد، اما به هر حال به خاطر تنوع آن را به چنین فهرستی اضافه کردیم. این نشان می‌دهد که اگر فقط بخواهید یک گوشی ساخت امسال را انتخاب کنید، چقدر گزینه‌های انتخاب متنوعی وجود دارد. G8 فقط یک سوم اینچ بلندتر از آیفون 11 پرو است و یک گوشی به معنای واقعی بزرگ نیست. این دیوایس دارای مشخصات پرچمداران است، در حالی که با پرداخت صدها دلار کمتر می‌توانید آن را خریداری کنید.

مقایسه ابعاد

Apple iPhone 11 Pro

اپل آیفون 11 پرو

Google Pixel 4

گوگل پیکسل 4

Samsung Galaxy S10e

سامسونگ گلکسی اس 10 ای

Sony Xperia 5

سونی اکسپریا 5

ابعاد
144 در 71.4 در 8.1 میلی‌متر
ابعاد
147.1 در 68.8 در 8.2 میلی‌متر
ابعاد
142.2 در 69.9 در 7.9 میلی‌متر
ابعاد
158 در 68 در 8.2 میلی‌متر
وزن
188 گرم
وزن
162 گرم
وزن
150 گرم
وزن
164 گرم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. هر گوشیی یه عیب و مزیتی داره ولی خب من بودم گوشی با اندازه جمع و جور بیشتر تولید میکردم الان من یه ا بیست اس خریدم و یه ایفون هفت هم دارم ولی با ایفون خیلی راحت ترم

  2. کاش قیمتشم خوب بود

  3. داخل مقایسه ابعاد حرفی از ال حی جی۸ نزدینا

  4. کاش قیمتاشون هم جمع و جور بود

  5. این خیلی بده که شرکتها گوشی های زیر ۶ اینچ کمتر تولید میکنن . در صورتی که سایز یکی از مهمترین عوامل خرید و استفاده از گوشی هست ، لبه های کرو و سایز بزرگ دوتا از عوامل خسته شدن کاربر هنگام کار با گوشی هست که متاسفانه اصلا کمپانی ها بهش توجه ندارن

  6. به نظرم آیفون جمع و جور تر بوده تا سامسونگ

  7. گوشیXPERIA 5همان طور که گفته شد یکی از نقاط قوت این گوشی طراحی خاص و زیبا و منحصر به فرد هست
    جالبه بدونید اکسپریا 5سایت جی اس ام ارنا به باتری 3000امتیاز بالای 96داده که گفته این گوشی خوراک بازی کردن هست چون باتری خیلی قوی داره و جالبه بدونید گوشی سامسونگ بنجل اس 10با باتری 4000امتیاز 79گرفته

    • سوتی آآشغال یک منج رو جواب نمیده بعد بخوای باهاش بازی کنی؟خخخخ
      این برند منفور و فسیل فقط واسه تو خوبه با اون قد دراز و دوربینهای فوق آشغالش
      سوتی 8K بزنه تازه شاید کیفیت صفحات اچ دی سامسونگ رو داشته باشه…خخخخ

      • دلبندم شنیدم میگن بمسونگ شنیدم گفتن گوشی های سامی جونت بنجل و قابلیت انفجار دارن و دیدیم تو همین سایت گجت نیوز گفته شده گوشی های اس 10و نوت 10مشکل حسگر اثر انگشت دارن ولی نشنیدم و ندیدم این مشکلات گوشی های سونی داشته باشه
        علی بنجل کمتر چرت و پرت بگو تا دلقک نشدی

    • منم واقعا عاشق سونی هستم ولی دیگه گوشیش تو ایران نمیاد

  8. مشخصات داخل جدول جابه شا ثبت شده