گوشی آیفون 11 پرو

وقتی گوشی آیفون 11 پرو به یک دوربین سینمایی تبدیل می‌شود (گجت تی وی)

دوربین آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro) یکی از قدرتمندترین دوربین‌ها در میان گوشی های هوشمند است. در این ویدیو، گوشی آیفون 11 پرو با تجهیزات پیشرفته به یک دوربین سینمایی تبدیل می‌شود.

حتما پیش از این درباره توانایی‌های گوشی آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro) شنیده‌اید. این گوشی فوق‌العاده از دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی فوق عریض بهره می‌برد که در یک قاب مربعی‌شکل در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. اکنون می‌خواهیم سرحد توان دوربین آیفون 11 پرو را به شکلی عجیب آزمایش کنیم.

در این آزمایش، یک لنز فول فریم به لنزهای دوربین گوشی متصل شده و از ابزار دیگری مانند اسلایدر Great Video Maker، منبع نوری و سه پایه استفاده شده است. به این ترتیب آیفون 11 پرو به یک دوربین سینمایی تبدیل می‌شود و می‌توان تصاویری سینماتیک را با آن ثبت کرد. شما فکر می‌کنید نتیجه این آزمایش چه می‌شود و آیا دوربین آیفون 11 پرو می‌تواند در حد یک دوربین DSLR حرفه‌ای عمل کند؟

این ویدیو عملکرد فوق‌العاده و توان بسیار زیاد دوربین آیفون 11 پرو را نشان می‌دهد، اما قطعا خرید یک دوربین DSLR بسیار راحت‌تر از تهیه چنین تجهیزات پیشرفته‌ای است. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جالب را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی تبدیل گوشی آیفون 11 پرو به دوربین سینمایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من نمیتونم هرروز به سایت سرکشی کنم لطفا خبرنامه ایمیلی برای سایت تدارک ببینید

  2. من وقت نمیکنم هرروز به سایت سرکشی کنم لطفا خبرنامه ایمیلی برای سایت بزارید