پرفروش ترین بازی های جهان

پرفروش ترین بازی های جهان از سال 1989 تا 2019 (گجت تی وی)

در این مطلب می‌توانید با پرفروش ترین بازی های جهان طی 30 سال اخیر یعنی از 1989 تا 2019 آشنا شوید و ببینید در هر سال کدام بازی بیشترین محبوبیت را در بین گیمرها داشت.

از زمان عرضه اولین بازی‌ها در آرکیدها چند دهه می‌گذرد و اکنون صنعت بازی های کامپیوتری به یک صنعت چندین میلیارد دلاری تبدیل شده و مخاطبان بازی های ویدیویی به طور عجیبی افزایش پیدا کرده است. فروش بعضی از بازی‌ها به بالای 100 میلیون نسخه رسیده که این موضوع، بزرگی این صنعت را نشان می‌دهد. حتی چند سالی است که لقب هنر هشتم برای بازی های ویدیویی در نظر گرفته شده و به همگان ثابت شده است که بازی های کامپیوتری صرفا یک سرگرمی نیستند، بلکه چنان تاثیری روی گیمر می‌گذارند که می‌توان آن را یک هنر یا یک صنعت بزرگ دانست.

در طول این سال‌ها، بازی های کامپیوتری مسیر طولانی را برای تبدیل شدن به این چیزی که اکنون می‌بینیم طی کرده‌اند. ابتدا از بازی‌های بسیار ساده و دو بعدی شروع شد ولی اکنون بازی‌ها آنقدر از نظر گیم پلی و گرافیک و فیزیک پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند شما را شگفت‌زده کنند. به همین بهانه اکنون به سراغ پرفروش ترین بازی های جهان رفته‌ایم و می‌خواهیم ببینیم از سال 1989 تاکنون که در سال 2019 قرار داریم، در هر سال چه بازی‌هایی بیشترین میزان فروش را داشتند. در حال حاضر، بازی‌های ماین کرفت، جی تی ای 5 و پابجی در صدر این فهرست قرار دارند.

در ادامه، ویدیوی پرفروش ترین بازی های جهان در طی 30 سال اخیر را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید.

ویدیوی پرفروش ترین بازی های جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*