گوشی موتو جی 8

گوشی موتو جی 8 به زودی و با دوربین سه‌گانه معرفی خواهد شد

خبرهای منتشرشده نشان می‌دهند در آینده نزدیک شاهد معرفی گوشی موتو جی 8 (Moto G8) خواهیم بود. این گوشی جدید موتورولا مجهز به دوربین سه‌گانه است.

شرکت موتورولا در ماه گذشته از گوشی های سری موتو جی 8 که شامل G8 Play و G8 Plus می‌شوند، رونمایی کرد. با کمال تعجب هیچ اشاره‌ای به مدل اصلی G8 نشد و هم اکنون به لطف یک ویدیوی تبلیغاتی که در توییتر منتشرشده است، وجود گوشی موتو جی 8 مورد تایید قرار گرفته است. انتظار می‌رود در هفته آینده شاهد معرفی گوشی Moto G8 در کنار Moto Razr 2019 باشیم.

گوشی موتو جی 8

با مشاهده ویدیوی تبلیغاتی منتشرشده توسط Evan در توییتر، می‌توان با قاطعیت گفت که موتو جی 8 دارای طراحی مشابه مدل‌های قبلی، یعنی موتو جی 7 خواهد بود؛ این بدان معنا است که در بخش عقب شاهد یک بدنه پلاستیکی براق (در معرض خراش) با رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی خواهیم بود.

گوشی موتو جی 8

اینطور که پیداست در بخش عقب از دوربین سه‌گانه استفاده شده که به صورت عمودی قرار گرفته‌اند و شاهد یک فلاش ال ای دی هم در زیر آن خواهیم بود. همچنین حسگر اثر انگشت هم در بخش عقب با نماد موتورولا (M) قرار دارد.

گوشی موتو جی 8

این گوشی هوشمند همانند مدل‌های قبلی در بخش جلو دارای ناچ قطره آب است، اما هنوز اطلاعات بیشتری درباره سایز و وضوح تصویر آن منتشر نشده است، همچنین اطلاعات بیشتری هم درباره مشخصات، قیمت و زمان عرضه آن در دسترس نیست. توجه داشته باشید که این گوشی جدید برخلاف مدل‌های قبلی در ایالات متحده آمریکا هم عرضه خواهد شد. ما انتظار داریم گوشی موتو جی 8 در کنار گوشی تاشوی Moto Razr در تاریخ 13 نوامبر (22 آبان) معرفی شود.