والپیپرهای شیائومی می سی سی 9 پرو

والپیپرهای شیائومی می سی سی 9 پرو را از اینجا دانلود کنید

هنوز گوشی CC9 Pro شیائومی عرضه نشده است٬ اما شما در این مطلب می‌توانید تمامی والپیپرهای شیائومی می سی سی 9 پرو را با بالاترین کیفیت ممکن دانلود کنید.

پس از هفته‌ها درز شایعات و اطلاعات مختلف٬ کمپانی شیائومی سرانجام از گوشی Mi CC9 Pro خود پرده برداری کرد. گوشی‌ساز چینی همچنین تلویزیون می تی وی 5 و ساعت هوشمند می واچ خود را نیز در کنار این گوشی رونمایی کرد. و دو روز قبل بود که نسخه‌ی می نوت 10 به عنوان نسخه‌ی بین‌المللی این دیوایس معرفی شد. هرچند هنوز جزئیات زمان عرضه‌ی این دیوایس مشخص نیست٬ اما والپیپرهای شیائومی می سی سی 9 پرو هم اکنون در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.

والپیپرهای شیائومی می سی سی 9 پرو

طراحی زیبای گوشی Mi CC9 Pro و رنگ‌های زیبای قاب پشتی آن٬ می‌طلبد که والپیپرهای زیبایی روی صفحه‌ی نمایش آن نقش ببندد. کمپانی شیائومی جمعا 20 تصویر پس زمینه با افکت‌های هنرمندانه که از طبیعت و برخی طرح‌های مینیمالیستی الهام گرفته شده را برای این دیوایس در نظر گرفته است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

تمام این پس زمینه‌های +Full HD از وضوح 1080×2340 پیکسل با نسبت 19.5:9 برخوردارند که می‌تواند متناسب اکثر گوشی‌های استاندارد بازار باشد. شما با رفتن به لینکی که در زیر قرار گرفته است٬ وارد یک حساب کاربری گوگل درایو خواهید شد و می‌توانید آن‌ها را با وضوح کامل دریافت کنید.

لینک دانلود والپیپرها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*