سامسونگ نشان‌تجاری نمایشگر SAMOLED را برای گلکسی اس 11 ثبت کرده است

شرکت سامسونگ همواره یکی از بهترین برند‌ها در زمینه‌ی نمایشگر بوده است. این شرکت در حال حاضر روی گلکسی اس 11 کار می‌کند و به تازگی نشان تجاری نمایشگر SAMOLED را به ثبت رسانده که احتمالا در پرچمدار بعدی آن‌ها استفاده خواهد شد.

شرکت سامسونگ به تازگی نشان تجاری در خصوص نمایشگر SAMOLED را ثبت کرده که شایعات را در مورد وجود این نوع نمایشگر در گلکسی اس 11 را افزایش داده است.

سامسونگ تاریخ طولانی در خصوص ایجاد پنل‌های نمایشگر جدید در صنعتت گوشی‌های هوشمند دارد. این شرکت فناوری OLED را سال‌ها پیش در گوشی‌های خود استفاده کرد و به حدی در آن پیشرفت کرد، که هنوز هم شرکت‌های مختلف این حوزه، از این نوع نمایشگر استفاده می‌کنند.

نمایشگر SAMOLEDاکنون سامسونگ موفق به ثبت برندی جدید برای نمایشگر‌های تازه‌ی SAMOLED در کره جنوبی شده است. در توضیحات این پتنت آمده که نام تجاری مربوط به نمایشگر‌های تلویزیون، صفحه‌های هوشمند و اسمارت‌فون‌ها است.

غول کره‌ای، درحال حاضر از فناوری Super AMOLED در نمایشگر‌های خود استفاده می‌کند و بعید به نظر می‌رسد که برند SAMOLED همان نسخه‌ی مختصر شده‌ی Super AMOLED باشد و با وجود به ثبت رسیدن این نشان در چند سال پیش، کار منطقی نخواهد بود.

بحث بعدی، جزئیائی است که از داخل شرکت سامسونگ لو رفته و گفته‌ می‌شود که این شرکت به دنبال تولید نسل جدیدی از نمایشگر‌ها بر پایه‌ی تکنولوژی OLED برای گوشی‌های سری گلکسی اس 11 است و شاید پتنت SAMOLED منتشر شده، همان فناوری باشد که سامسونگ به دنبال آن است.

سامسونگ البته به ثبت این برند در کره جنوبی اکتفا نکرده و درخواست ثبت نشان SAMOLED در کشور ایالات متحده را نیز مطرح کرده است قصد استفاده جهانی از آن را دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این فناوری منتشر نشده اما قطعا شاهد افزایش کیفیت زیادی نسبت به نسل قبل این نمایشگر خواهیم بود. سامسونگ در تولید گلکسی اس 10 از نمایشگر Dynamic AMOLED استفاد کرد که از HDR10+ پشتبانی می‌کرد و تراکم پیکسلی فوق العاده‌ی 526 پیکسل بر هر اینچ داشت. با وجود این پتنت جدید، ظاهرا کیفیت پنل پرجمدار چیزی بیش از گلکسی اس 10 خواهد بود.

نمایشگر SAMOLED  در شایعاتی دیگر، یک منبع معتبر در حساب توییتر خود اعلام کرد که گوشی های گلکسی اس 11 در رنگ‌های مشکلی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد و نسخه‌ی کوچک‌تر و ارزان‌تر یعنی گلکسی اس 11 ای، در رنگبندی آبی، خاکستری و صورتی به بازار می‌آید.

این افشاکننده همچنین اعلام کرده است که گلکسی اس 10 لایت در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید قابل خرید خواهد بود و گلکسی نوت 10 لایت در مدل‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود.

سامسونگ در سری گوشی‌های گلکسی اس 11، در ترکیب همیشگی پرچمداران خود تغییر ایجاد خواهد کرد و نسخه‌های متفاوتی از این گوشی روانه‌ی بازار می‌شود. به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خوبه پس دیگه واسشون

  2. باز این کلاهبردار یه S الکی اضافه کرد به نمایشگر هاش. خخخخخ

    • تو اگه بدونی هر سال سامسونگ پنل هاش در گوشی با کیفیت ترین شناخته میشه این حرف رو از روی عدم اگاهی نمیزنی،از فردا که باز همه مثل گداها صف بستن واسه این پنل میفهمی چی تف دادی

  3. سلام سامولد خخخخخخ