سامسونگ گلکسی S10e

شایعاتی درباره سامسونگ گلکسی S11e : نمایشگر خمیده و پشتیبانی از 5G

گلکسی اس 10 ای امسال با صفحه نمایش تخت عرضه شد؛ اما ظاهرا سامسونگ گلکسی S11e دارای پنل خمیده خواهد بود. حتی شاید نسخه 5G گلکسی اس 11 ای هم در راه باشد.

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، شایعات بیشتری از خانواده گلکسی اس ۱۱ سامسونگ می‌شنویم. طبق افشاگری صورت گرفته توسط evleaks، این گوشی‌ها شامل سه مدل می‌شوند و گلکسی S11e هم یکی از آن‌هاست. کوچک‌ترین عضو خانواده، نمایشگر خمیده 6.2 یا 6.4 اینچی خواهد داشت؛ در حالی که دو برادر بزرگ‌تر، 6.7 و 6.9 اینچی خواهند بود.

همچنین گزارش شده که این نمایشگرها، کشیده‌تر از قبل هستند؛ چیزی که می‌تواند کاربری تک دست بزرگ‌ترین مدل را با وجود افزایش سایز نسبت به پرچمداران فعلی، راحت‌تر کند.

سری گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 پلاس، اس 10 و اس 10 ای

این منبع،  گلکسی اس 11 پلاس را  تنها در نسخه 5G قابل عرضه می‌داند؛ ولی ظاهرا گلکسی اس 11 ای و مدل استاندارد، در دو نسخه LTE و 5G قابل دسترس خواهند بود. در این صورت، شاید دیگر نیازی به عرضه چهارمین مدل نباشد؛ برخلاف امسال که شاهد عرضه‌ی پرچمدار دیگری با نام گلکسی اس 10 5G بودیم.

آخرین مورد اینکه احتمالا سامسونگ در اواسط یا اواخر فوریه 2020 از گوشی‌های سری گلکسی اس 11 رونمایی خواهد کرد. هفته سوم و به طور خاص، روز هجدهم این ماه (29 بهمن) می‌تواند تاریخ برگزاری مراسم رونمایی باشد.

سایر گزارش‌ها نیز به وجود سنسور 108 مگاپیکسلی ایزوسل برایت HMX در این گوشی‌ها اشاره دارند. حتی گفته می‌شود باتری سامسونگ گلکسی S11e ظرفیت بیشتری از گلکسی نوت 10 خواهد داشت. اگر این شایعات رنگ واقعیت به خود بگیرند، این گوشی نه یک پرچمدار ارزان قیمت؛ بلکه در قامت یک پرچمدار کامپکت ظاهر خواهد شد.