آپدیت گلکسی اس 10

آپدیت گلکسی اس 10 ویژگی‌های گلکسی نوت 10 را به آن اضافه می‌کند

چند ماه پیش سامسونگ با عرضه‌ آپدیت، برخی از قابلیت‌های بسیار مفید گلکسی نوت 10 را برای پرچمداران گلکسی اس 10 عرضه کرد. اکنون به نظرمی‌رسد که سامسونگ تصمیم به تکرار این حرکت گرفته و در آپدیت گلکسی اس 10 ویژگی‌های گلکسی نوت 10 را به آن اضافه می‌کند.

، سامسونگ طی آپدیتی، ویژگی‌های نزم‌افزاری کاربردی نوت 10 را برای سری گوشی‌های گلکسی اس 10 ارائه کرد و این موضوع با واکنش مثبت کاربران مواجه شد. با وجود مورد استقبال قرار گرفتن اینکار توسط کاربران، شرکت کره‌ای تصمیم گرفته در آپدیتی جدید، ویژگی‌های بیشتری از نوت 10 را برای گلکسی اس 10 به ارمغان بیاورد.

امروز سامسونگ از آپدیت نرم‌افزاری جدید گوشی‌های گلکسی اس 10 ای، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 5G رونمایی کرد. آپدیت جدید، توانایی‎‌های بیشتری را از سری گلکسی نوت 10 به پرچمداران سری گلکسی اس 10 انتقال داده و قابلیت‌های چندرسانه‌ای هوشمند و عملکرد‌های جدید وای فای در سری گلکسی اس 10 اضافه شده‌اند. یکی از قابلیت‌های جدید، امکان جسجتو کلمات‌کلیدی در بخش گالری است، تا کاربر بتواند عکس مورد نظر را سریع‌تر پیدا کند.

آپدیت گلکسی اس 10در این به‌روزرسانی قابلیت جست‌وجو پرچمداران گلکسی اس 10 هوشمندسازی شده و با جستجو در مورد آهنگ‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، برنامه‌ی چند رسانه‌ای محتوا‌های مناسب با سلقیه‌ی کاربر را پیشنهاد می‌دهند.

در پخش Quick Panel نیز گزینه‌ای جدید به اسم Media & Devices ایجاد شده است که کنترل محتواهای چند رسانه‌ای را به تجربه‌ای آسان تر برای کاربران سری گلکسی اس 10 تبدیل می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این به‌روززسانی، قابلیت هات اسپات خودکار است که امکان تبدیل گوشی‌هوشمند به یک روتر بی‌سیم را فراهم می‌کند. با این قابلیت، ارتباط هات اسپات برای سایر گوشی‌های خانواده سامسونگ و گوشی‌هایی که از حساب کاربری یکسان استفاده می‌کنند، به طور خودکار فعال خواهد شد.

علاوه بر این، به لطف آپدیت گلکسی اس 10 ، به کاربران اجازه داده می‌شود که تغییرات مورد نیاز خود را به ویدئوها اضافه کنند و برای اینکار نیازی به قلم هوشمند S Pen نیست و با ویژگی AR Doodle  قابل انجام است.

طبق گفته‌ی سامسونگ، تاریخ انتشار این آپدیت بر حسب کشور و شرکت مخابراتی متفاوت خواهد بود و هنوز خبری از زمان عرضه‌ی دقیق این به‌روز‌رسانی موجود نیست. همچنین ممکن است این ویژگی‌های جدید تنها برای برخی از کشور‌ها ارائه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا از نوت کپی برداری میکنند