جعبه گوشی آنر وی 30

تصویری از جعبه گوشی آنر وی 30 به بیرون درز کرد

پس از درز اطلاعات مختلف،‌ اکنون نوبت به انتشار تصویری از جعبه گوشی آنر وی 30 (Honor V30) رسیده است. این گوشی به همراه نسخه‌ی پرو خود که یک گوشی 5G است، آذر ماه رسما معرفی خواهند شد.

کمپانی آنر 26 نوامبر (5 آذر 98) طی یک رویداد خبری ویژه در پکن چین، رسما از گوشی‌های خانواده V30 خود پرده برداری خواهد کرد. تا به امروز اطلاعات مختلفی از این محصولات به بیرون درز پیدا کرده که از جدیدترین آن‌ها می‌توان به درز تصویری از جعبه گوشی آنر وی 30 اشاره کرد. روی این جعبه لوگوی Vera 30، برند خود آنر و همچنین 5G در یک پس‌زمینه‌ی سفید رنگ به چشم می‌خورد.

عکس جعبه گوشی آنر وی 30

جعبه گوشی آنر وی 30

طبق آنچه از سوی منابع نزدیک به سازنده، به دست ما رسیده است، آنر وی 30 پرو می‌تواند از یک نمایشگر OLED با دوربین سلفی دوگانه به کار رفته در داخل حفره‌ای روی آن بهره‌مند خواهد بود. این درحالیست که نسخه‌ی معمولی آن دارای یک نمایشگر LCD با حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین تک لنزی سلفی است. همچنین شنیده می‌شد این نسخه‌ی معمولی از تراشه‌ی کایرین 990 بهره می‌برد، در حالی که مدل پرو با نسخه‌ی 5G این تراشه روانه‌ی بازار خواهد شد.

در پشت قاب این گوشی می‌تواند یک ماژول دوربین چهارگانه را یافت که شامل لنز اصلی 60 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور سه بعدی ToF می‌شود. ترکیب این لنزها در مدل پرو به ترتیب شامل 60 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 20 مگاپیکسلی فوق عریض و سه بعدی ToF خواهد بود. ظرفیت باتری در مدل اصلی 4000 میلی‌آمپر ساعت و در مدل پرو 4200 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

ضمنا، تاییدیه 3C نشان می‌دهد که مدل پرو این خانواده از فناوری شارژ‌ 40 وات پشتیبانی می‌کتد. در انتها باید به این نکته اشاره کرد که گوشی‌های خانواده Honor V30 موفق به کسب تاییدیه‌های شبکه‌ی NSA و SA 5G در چین شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سخت افزارش حرف نداره عاایه و. ۵جی

  2. چقدر شبیه اس10پلاس است