یخچال ساید بای ساید سامسونگ

با ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12 آشنا شوید

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12 به دلیل برخورداری از امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد برای مصرف‌کنندگان تجربه متفاوتی را به همراه خواهد داشت. در ادامه با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

از بین دستگاه‌های لوازم خانگی داستان انتخاب و خرید یخچال‌ها قصه دیگری است که ماجراها و گشت‌وگذارهای مخصوص به خود را دارد. یخچال خانه وسیله‌ای نیست که بخواهیم هر چند وقت یک بار عوض کنیم و شاید خیلی از ماها در طول عمرمان سه چهار یخچال بیشتر نخریم. برای همین توصیه می‌شود تا در زمان خرید بهترین و پیشرفته‌ترین مدل موجود را بخرید تا هر سال با ورود مدل‌های جدید حسرت داشتن آنها را نخورید. توصیه‌ای که من دو ماه پیش وقتی می‌خواستم یخچال جدیدی بخرم همیشه در پس ذهنم به یاد داشتم.

چیزی حدود دو هفته کار من شده بود گشتن و زیرورو کردن فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی خرید کالا تا مدلی که از همه بهتر است را پیدا کنم. آشپزخانه ما مساحت تقریبا بزرگی دارد و از این نظر مشکلی وجود نداشت برای همین به دنبال یکی از ساید بای سایدهای برتر بازار بودم تا یخچال و فریزر را کنار هم داشته باشم.

ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

بعد از دو سه هفته تصمیمی که از همان روزهای اول گرفته بودم را نهایی کردم و یخچال ساید بای ساید FSR12 سامسونگ را خریدم. تقریبا از همان روز اولی که در یکی از فروشگاه‌ها چشمم به FSR12 خورد تصمیم به خرید این ساید بای ساید 765 لیتری سامسونگ داشتم اما به خیال اینکه مدل بهتری در بازار وجود دارد منصرف شدم. خیالی که باطل بود و طراحی کم‌نظیر FSR12 به همراه قابلیت‌های کاربردی آن باعث شد تا جست‌وجو من برای خرید بهترین یخچال بازار به پایان برسد.

شوکیس

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یکی از اولین نکاتی که در همان مواجه اول با ساید بای ساید FSR12 بسیار جلوه می‌کند، طراحی چشم‌نواز این یخچال است. بدنه دستگاه در هر دو رنگ سفید و نقره‌ای زیبا و خلاقانه طراحی شده، طراحی نوآورانه FSR12 با باز شدن درِ یخچال بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. جایی که در بخش یخچال یک در جدا (شوکیس) با محفظه‌های مخصوص طراحی شده تا مواد غذایی پر مصرف را خیلی سریع و آسان در یخچال پیدا کنید. درِ شوکیس 6 محفظه دارد که به طور هوشمندانه‌ای طراحی شده‌اند، به گونه‌ای که تمامی افراد خانواده از بزرگسالان تا کودکان می‌توانند خوراکی‌های مورد علاقه‌شان را به ترتیب از بالا به پایین پیدا کنند. در طراحی محفظه‌های شوکیس شرایط فیزیکی اعضای خانواده و ابعاد هر خوراکی در نظر گرفته شده تا مثلا در زمان آشپزی خیلی سریع به مواد پرمصرف دسترسی داشته باشید. یا اینکه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های نامناسب برای بچه‌ها را دور از دسترس آنها در یخچال قرار دهید. به این ترتیب دیگر خبری از باز گذاشتن‌های طولانی مدت در یخچال و ایستادن‌‌های چند دقیقه‌ای جلوی یخچال نیست و هر کدام از اعضای خانواده می‌دانند که هر خوراکی در کدام بخش قرار دارد.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

پس از پشت سر گذاشتن بخش شوکیس با محفظه داخلی یخچال روبرو می‌شوید که با کشوهای جادار و بزرگ مخصوص موادی همچون میوه‌ و سبزی، گوشت و… طراحی شده تا این مواد به کمک حفظ جریان سرما در بخش یخچال، تازگی و طعم طبیعی خود را حفظ کنند.

در واقع بخش شوکیس این امکان را فراهم می‌کند تا دیگر هر بار برای برداشتن شیشه مربا یا پنیر یا بطری آب، دما و سرمای یخچال را تغییر ندهیم و از طریق محفظه‌های شوکیس خیلی سریع آنها را برداریم.

همیشه تازه

یخچال ساید بای ساید سامسونگ

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12 از کمپرسور مدل دیجیتال اینورتر و سیستم خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus) بهره‌ می‌برد. تجهیز FSR12 به کمپرسور دیجیتال اینورتر کمک کرده تا ضمن افزایش طول عمر دستگاه، عملکردی با کمترین صدای ممکن را از این یخچال شاهد باشیم.

در کنار این به لطف سیستم خنک کنندگی دوگانه رطوبت و تازگی مواد غذایی به خصوص میوه‌ها و سبزیجات بیشتر از همیشه حفظ می‌شود. در یخچال سامسونگ مدل FSR12 رطوبت مواد غذایی تا 70 درصد حفظ می‌شود. این رقم در یخچال‌های معمولی فقط 30 درصد است. حفظ رطوبت مواد غذایی و ثبات دمای یخچال موجب می‌شود تا طعم و مزه اصلی خوراکی‌ها باقی بماند و همیشه غذایی خوشمزه و در عین حال سالم را به خانواده خود هدیه دهید. گردش هوای جداگانه بخش یخچال و فریزر یکی دیگر از مزیت‌های سیستم خنک‌کنندگی دوگانه است. با جدا بودن گردش هوای این دو بخش دیگر بوی مرغ و ماهی داخل فریز به یخچال منتقل نمی‌شود و هر غذایی را با بو و طعم اصلی خود مصرف می‌کنید.

محفظه یخ‌ساز در داخل درِ فریزر تعبیه شده تا فضای بیشتری را برای گذاشتن مواد داخل کشوهای فریزر داشته باشید. ضمن اینکه کشوهای فریزر و بخش داخلی یخچال به شکلی عمیق و جادار طراحی شده تا مشکلی از بابت جاگذاری حجم زیادی از میوه‌ها و مواد غذایی درون FSR12 نداشته باشید.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل FSR12 با داشتن این قابلیت‌ها به یخچالی تبدیل شده که می‌تواند برای سال‌های متمادی همانند ستاره‌ای درخشان در آشپزخانه شما بدرخشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شوهرم باید از اینا برام بخره

  2. بالای 40میلیون پولشه نمیارزه