یوتیوب

احتمال محرومیت اکانت یوتیوب شما در صورت استفاده از افزونه حذف تبلیغ!

اگر برای تماشای ویدیو در یوتیوب (Youtube) از افزونه های حذف تبلیغ استفاده می‌کنید، مراقب باشید زیرا ازین پس احتمال تعلیق یا محرومیت دائم اکانت شما وجود خواهد داشت!

در صورتی که اخیرا هنگام تماشای ویدیو در یوتیوب یا در قالب یک ایمیل، پیامی از طرف یوتیوب در خصوص تغییرات قوانین و شرایط سرویس‌دهی به شما رسیده، بدانید که همه افراد عضو این وبگاه تماشای ویدیو چنین اعلانی را دریافت کرده‌اند.

یوتیوب در راستای تغییر سیاست‌های خود از ابتدای ماه دسامبر 2019 تغییراتی را اعمال خواهد کرد که به مذاق بسیاری از کاربرانش خوش نخواهد آمد. یکی از مهمترین و جنجالی‌ترین تغییرات مذکور، احتمال محرومیت اکانت کاربران در صورت استفاده از افزونه های حذف تبلیغ در مرورگر است. اگر شما از برنامه ادبلاک یا هرگونه برنامه یا افزونه‌ای که مانع از نمایش تبلیغ در یوتیوب می‌شود استفاده می‌کنید، باید احتمال محرومیت دائم اکانت‌تان را مد نظر بگیرید!

یوتیوب

در توضیح احتمال محرومیت اکانت در صورت استفاده از افزونه های حذف تبلیغ آمده که اگر یوتیوب به این نتیجه برسد که سرویس‌دهی به کاربر از لحاظ تجاری هیچ منفعتی برایش نخواهد داشت، احتمال دارد اکانت یوتیوب یا اکانت گوگل کاربر تمامی یا قسمتی از دسترسی‌اش به سرویس‌ها را از دست بدهد. پس مد نظر داشته باشید که نه‌تنها احتمال محرومیت از یوتیوب وجود دارد، بلکه ممکن است دسترسی اکانت شما به جی میل، گوگل ادسنس، گوگل ادوردز و تمامی سرویس‌های گوگل قطع شود.

در راستای این تغییرات، به شما پیشنهاد می‌کنیم هرگونه برنامه یا افزونه‌ی حذف تبلیغ در یوتیوب را غیرفعال کنید تا ریسک محرومیت دائم اکانت شما از سرویس‌های گوگل وجود نداشته باشد. شما می‌توانید سایت یوتیوب را در لیست استثناهای برنامه یا افزونه حذف تبلیغ خود قرار دهید و لزوما مجبور به حذف این برنامه از سیستم خود نیستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*