گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال در برابر انواع آسیب‌ها (گجت تی وی)

ویدیوی تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) به شما نشان می‌دهد که این گوشی پرچمدار چقدر در برابر خط و خش، شعله آتش و فشار مقاوم است.

شرکت گوگل مدتی پیش جدیدترین گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرد و گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) به عنوان بالارده‌ترین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود. گوشی پرچمدار جدید گوگل در بخش‌های دوربین و سخت افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نمایشگر 6.3 اینچی P-OLED با نرخ به روزرسانی 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 10، تراشه اسنپدراگون 855، شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12.2 + 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی از جمله ویژگی‌های شاخص این گوشی به شمار می‌روند.

اما گوگل پیکسل 4 ایکس ال با تمام تبلیغاتی که شرکت گوگل برای آن کرد، به نظر می‌رسد در زمینه مقاومت باعث شرمساری این شرکت می‌شود و نمی‌تواند از آزمایش‌های انجام شده سربلند بیرون بیاید. در این مطلب قصد داریم ویدیوی تست مقاومت گوگل پیکسل 4 ایکس ال را مشاهده کنیم. همانطور که در این ویدیو می‌بینید نمایشگر پیکسل 4 ایکس ال در سطح 6 خش خورد و خطوط عمیق‌تر در سطح 7 مشاهده شد. این نمایشگر با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. همچنین نمایشگر در برابر شعله آتش دوام آورد و آسیبی ندید. اما گوشی در تست خم‌پذیری شکست خورد و گوگل پیکسل 4 ال در خم کردن از جلو در چند نقطه شکست.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال را در گجت تی وی مشاهده کنید. به نظر شما این گوشی با قیمت بالایی که دارد، انتخاب مناسبی برای خریدن است؟

ویدیوی تست مقاومت گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*