بررسی اولیه گوشی تاشو موتورولا ریزر

بررسی اولیه گوشی تاشو موتورولا ریزر (گجت تی وی)

در این مقاله با بررسی اولیه گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr) شما را با عملکرد نسل جدید گوشی افسانه‌ای ریزر با یک نمایشگر منعطف جذاب٬ آشنا خواهیم کرد.

موتورولا٬ گوشی محبوب ریزر خود را که یکی از جذاب‌ترین دیوایس‌های دهه 2000 میلادی بود٬ به عنوان یک گوشی تاشو جدید زنده کرد. این گوشی از یک نمایشگر منعطف 6.2 اینچی بهره می‌برد که از وسط تا می‌شود تا یک دیوایس بسیار کوچک را در داخل جیب خود قرار دهید. ضمنا٬ یک نمایشگر ثانویه نیز در قسمت بیرونی مدل 2019 موتورولا ریزر وجود دارد که به لطف آن می‌توانید تماس‌ها را پاسخ دهید٬ تنظیمات انجام داده و حتی با دوربین اصلی گوشی عکس سلفی بگیرید.

ما در ویدیویی٬ به بررسی اولیه گوشی تاشو موتورولا ریزر پرداخته‌ایم که می‌تواند عملکرد این گوشی را به شما نشان دهد و متوجه شوید این گوشی تاشو چه تفاوتی با دو گوشی منعطف عرضه شده در بازار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آولش دیدم گفتم چقدر جالب همون W3 رو لعنتیا خوشگلش گردن بعد دیدم کلاً همین بوده طراحی همون W3 رو انگار چندین سال بردن جلوتر به نظرم این جنس طراحی یعنی حالت تا شوندگی کاربردی تر از طراحی هایی مثل فولد هست به نظرم این جنس طراحی بسیار شیک تر و جذاب تره واقعاً انگار گوشی از چند سال آینده اومده

  2. عالی و بی نظیره و خاص و زیبا،فوق العاده است به نظرم از گوشی منعطف شونده و تا شونده میت ایکس و گلکسی فولد بهتر هست دقیقا بهترین جا برای تا کردن گوشی به صورت عمودی بهتر از تا کردن گوشی به صورت عرضی هست و این گوشی از 6.2اینچ به 3اینچ تبدیل میشه دمش گرم
    انشا…شاهد حضور پر رنگ برندهای با اصالت در بازار رقابت باشیم