مدل 2019 موتورولا ریزر تاشو

مدل 2019 موتورولا ریزر با یک نمایشگر تاشو منعطف معرفی شد

مدل 2019 موتورولا ریزر (Motorola Razr 2019) با یک نمایشگر منعطف تاشو و نمایشگر ثانویه‌ی بیرونی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت موتورولا ریزر انعطاف پذیر بیشتر آشنا شوید.

به خوبی همگان به خاطر داریم گوشی تاشو موتورولا ریزر V3 در اوایل عرضه‌ی خود چه محبوبیتی به دست آورد. حالا عصر نمایشگرهای منعطف است و در همین راستا موتورولا از مدل 2019 موتورولا ریزر خود با یک نمایشگر 6.2 اینچی انعطاف‌پذیر پرده برداری کرد.

این گوشی در زیر قاب خود از تراشه‌ی اسنپدراگون 710 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. فقط دو دوربین روی بدنه‌ی گوشی جای گرفته است که یکی در پشت و دیگری در داخل نمایشگر تاشو٬ درون یک بریدگی روی پنل قرار گرفته است. دوربین اصلی آن یک سنسور 16 مگاپیکسلی f/1.7 با لرزشگیر الکترونیکی٬ فوکوس خودکار دوال پیکسل و فوکوس خودکار لیزری است. آن با دو فلاش LED نیز همراه است. دوربین سلفی این گوشی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی f/2.0 فاقد فلش است٬ اما نمایشگر با انتشار نور می‌تواند چهره‌ی شما را در هنگام گرفتن عکس سلفی درخشان کند.

مدل 2019 موتورولا ریزر تاشو

مورد بحث‌ترین بخش این گوشی پنل منعطف آن است.آن یک پنل از نوع qOLED با نسبت 21:9 و وضوح 2142 در 876 پیکسل است که موتورولا نام تجاری Cinemavision را برای آن انتخاب کرده است. در اینجا یک نمایشگر دیگر خارجی به نام Quick View نیز وجود دارد که روی قاب بیرونی دیوایس به کار رفته است. آن یک نمایشگر 2.7 اینچی OLED با وضوح 600 در 800 پیکسل است. شما می‌توانید بدون نیاز به باز کردن گوشی و تنها از طریق همین نمایشگر ثانویه به عکاسی سلفی٬ مکالمه تلفنی٬ گفتگو با دستیار گوگل و روشن و خاموش کردن تنظیمات پایه‌ی گوشی خود بپردازید.

قیمت مدل 2019 موتورولا ریزر

مدل 2019 موتورولا ریزر از یک باتری 2510 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و با فناوری 15 وات TurboPower شارژ می‌شود. سیستم عامل آن اندروید پای بوده و تمام سرویس‌های گوگل را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته تجربه‌ی کار با این نمایشگر منعطف جذاب برای شما ارزان تمام نمی‌شود. این گوشی در یک رنگ مشکی (Noir Black) و با قیمت 1500 دلاری عرضه خواهد شد.

مدل 2019 موتورولا ریزر تاشو

بررسی اولیه گوشی تاشو موتورولا ریزر

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتی هم نداره برای ما ایرانیا :)))