اچ تی سی دیزایر 19 اس

اچ تی سی دیزایر 19 اس با دوربین سه‌گانه و قیمت نسبتا پایین معرفی شد

کمپانی HTC یک موبایل رده ابتدایی جدید را به عنوان جانشین دیزایر 12s معرفی کرد. گوشی اچ تی سی دیزایر 19 اس (Desire 19s) هم‌اکنون در تایوان قابل خریداری است.

این دستگاه یک صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS با وضوح اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 دارد. ناچ قطره‌ای آن هم از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. پنل پشتی اچ تی سی دیزایر 19 اس به دو نیم تقسیم می‌شود؛ به طوری که بخش بالایی صیقلی و صاف، اما بخش پایینی طرح‌دار است.

اچ تی سی دیزایر 19 اس

مجموعه دوربین سه‌گانه‌ای را نیز در پشت دستگاه می‌بینم که اجزای آن را یک دوربین 13 مگاپیکسلی F/1.9، یک دوربین 5 مگاپیکسلی F/2.2 و یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. اچ تی سی دیزایر 19s از تراشه هلیو پی 22 مدیاتک قدرت می‌گیرد؛ ضمن اینکه دارای 3 گیگ رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. البته امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت microSD وجود دارد.

این دستگاه با اندروید 9 پای کار می‌کند که رابط کاربری Sense UI روی آن سوار است. یک باتری 3850 میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی را در گوشی جدید اچ تی سی برعهده دارد. پشتیبانی از شارژ 10 وات، NFC، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون، از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شوند.

هنوز از ورود این محصول به بازارهای جهانی صحبتی نشده؛ اما قیمت اچ تی سی دیزایر ۱۹ اس در تایوان، معادل 195 دلار آمریکا است. خریداران حق انتخاب رنگ‌های مشکی یا سبز مایل به آبی را خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*