گوشی ویوو اس 5

گوشی ویوو اس 5 با دوربین چهارگانه لوزی شکل معرفی شد

گوشی میان‌رده ویوو اس 5 (Vivo S5) رسما معرفی شد. مهم‌ترین مشخصه‌ی این گوشی که در ادامه به صورت کامل با آن‌ها آشنا خواهیم شد، دوربین چهارگانه لوزی شکل آن است.

ظاهرا کمپانی ویوو قصد دارد بازار میان‌رده را با عرضه‌ی مدل‌های مختلف تسخیر کند. این کمپانی چینی ساعاتی پیش از یک گوشی میان‌رده‌ی جدید به نام S5 پرده برداری کرد که می‌تواند در کنار مشخصات فنی مناسب خود، قیمت اقتصادی را نیز ارائه کند. ویوو اس 5 از تراشه‌ی اسنپدراگون 712 قدرت می‌گیرد که 8 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کنند. رابط کاربری Funtouch OS 9.2 بر پایه‌ی اندروید 9 پای نیز در راس بخش نرم افزاری آن است و در دو حافظه‌ی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در قاب جلویی گوشی جدید ویوو یک نمایشگر 6.44 اینچی Super AMOLED با نسبت 20:9 حضور دارد که وعده‌ی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 91.38 درصدی می‌دهد. این نمایشگر وضوح 2400×1080 پیکسلی را ارائه می‌کند و یک اسکنر اثر انگشت نیز در داخل آن قرار گرفته است. در سمت راست بالای نمایشگر نیز حفره‌ای به چشم می‌خورد که از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

روی قاب پشتی گوشی، ما چهار دوربین را مشاهده می‌کنیم که در یک ماژول لوزی شکل قرار گرفته‌اند. این پیکربندی شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. این دوربین‌ها از الگوریتم زیباسازی هوشمند و تصحیح‌سازی ژست با قابلیت شناسایی 144 ژست برخوردار هستند که کمک می‌کنند شما بهتر جلوی دوربین گوشی ظاهر شوید.

قیمت ویوو اس 5

ویوو این گوشی را در رنگ‌های آبی، بنفش و مشکی روانه‌ی بازار خواهد کرد. قدرتبخش آن نیز یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع 22.5 وات نیز می‌توان شارژ کرد. در انتها باید به قیمت 385 دلاری برای نسخه‌ی 128 گیگابایتی و 427 دلاری برای نسخه‌ی 256 گیگابایتی گوشی ویوو S5 اشاره کرد.

این گوشی از هفته‌ی آینده در چین عرضه خواهد شد؛ اما تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای بین‌المللی هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*