سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی

جزئیات سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی اعلام شد

در حالی که از ساعت صفر جمعه 24 آبان 98، طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین اجرایی شده، حالا جزئیاتی از سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی اعلام شده است.

طرح سهمیه بندی بنزین از ساعت صفر جمعه 24 آبان 98 آغاز شد و خودروهای سواری شخصی بنزینی 60 لیتر در هر ماه سهمیه بنزین خواهند داشت. همچنین سهمیه بنزین سایر وسایل نقلیه نیز اعلام شد، اما در ابتدا خبری از سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی نبود. با این حال، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه خود تاکید کرد که تاکسی های اینترنتی هم سهمیه بنزین می‌گیرند. در این اطلاعیه آمده بود برای مسافربرهای بر پایه اینترنت مانند اسنپ و تپسی، مشروط بر آن که نرخ‌های خود را از مقادیر مصوب به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق می‌گیرد.

سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی چگونه است؟

حالا معاون عملیاتی یک شرکت تاکسی اینترنتی جزئیات جدیدی از سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی اعلام کرده است. به گفته این مدیر سهمیه 300 لیتری بنزین در انتظار رانندگان تاکسی های آنلاین خواهد بود. وی در این رابطه اظهار کرد با توجه به توافق انجام شده با وزارت کشور، رانندگان تاکسی های اینترنتی مشروط بر آن که 200 کیلومتر در هر ماه پیمایش داشته باشند، سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

به گفته هومن دمیرچی، به ازای پیمایش هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین سهمیه‌ای به رانندگان اختصاص پیدا می‌کند و سقف این سهمیه 300 لیتر است. سهمیه مذکور در پایان هر ماه کارت بانکی در قالب اعتبار بنزین برای راننده واریز می‌شود. دمیرچی تاکید کرد رانندگان تاکسی های اینترنتی به هیچ وجه نگرانی از این بابت نداشته باشند، چرا که ساز و کار اجرایی این برنامه با همکاری وزارت کشور پیاده‌سازی شده و رانندگان سهمیه بنزین خود را در انتهای ماه دریافت می‌کنند. وی در پایان خاطرنشان کرد که سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی با این شرط عملیاتی شده که نرخ کرایه‌ها افزایش پیدا نکند و به این ترتیب کرایه تاکسی های اینترنتی ثابت باقی خواهد ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*