آپدیت اندروید 10 برای هواوی میت 20 پرو

آپدیت اندروید 10 برای هواوی میت 20 پرو در اروپا منتشر شد

به ادعای کاربران اروپایی، آپدیت اندروید 10 برای هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) منتشر شده است. پس اگر شما هم صاحب این گوشی موبایل هستید، ممکن است هرچند با کمی تاخیر، این به‌روزرسانی جدید را دریافت کنید.

کمپانی هواوی چند روز پیش بود که به‌روزرسانی EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 را در اختیار کاربران اروپایی گوشی‌های خانواده P30 خود قرار دارد. حالا به نظر می‌رسد نوبت به انتشار آپدیت اندروید 10 برای هواوی میت 20 پرو (و البته مدل معمولی آن) رسیده است.

آپدیت اندروید 10 برای هواوی میت 20 پرو

کاربران ساکن در بوسنی و هرزگوین به تازگی آپدیت EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 را با شماره نسخه‌ی 10.0.0.154 روی گوشی میت 20 پرو خود دریافت کرده‌اند. گرچه به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک این به‌روزرسانی برای کاربران کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.

حالا که نسخه‌ی پرو این خانواده آپدیت جدید اندروید را دریافت کرده، پس شکی نیست که فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی آن برای گوشی‌های دیگر این خانواده نظیر نسخه‌ی معمولی، نسخه‌ی میت 20 ایکس، میت 20 لایت و میت 20 آر اس پورشه دیزاین بافی نمانده است. اگر شما هم یکی دیگر از دریافت کنندگان این به‌روزرسانی هستید، آن را از طریق بخش نظرات زیر همین پست، با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من میت ۲۰ دارم ۳ روز پیش اپدیت اندروید۱۰ امده برام .