عرضه نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو

عرضه نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو با پردازنده Snapdragon 730G حقیقت ندارد

یکی از مدیران شیائومی در هند، شایعه‌ی عرضه نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو (Xiaomi Redmi Note 8 Pro) با بهره‌گیری از پردازنده Snapdragon 730G را به طور کلی رد کرد.

شایعاتی که در خصوص عرضه‌ی نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی منتشر شده بود را به خاطر می‌آورید؟ این شایعات امروز توسط یکی از مدیران شرکت شیائومی در هند به نام آنوج شارما به طور کلی رد شد.

اخیرا یک افشاگر اطلاعاتی را از نسخه‌ی جدیدتر گوشی Redmi Note 8 Pro با بهره‌گیری از این تراشه منتشر کرده بود. وی یک گوشی برند شیائومی که تاییدیه 3C را دریافت کرده را به این محصول منتسب می‌دانست. به گفته‌ی وی، یک گوشی برند شیائومی با شماره مدل‌های M1912G7BE و M1912G7BC در سایت 3C رویت شده است. او همچنین ادعا می‌کرد که این شماره مدل‌ها، مربوط به نسخه‌های جدید نوت 8 پرو ردمی هستند که به جای تراشه‌ی هلیو جی 90 تی از تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی کوالکام قدرت می گیرد. اما حالا به نظر می‌رسد این دو شماره مدل، متعلق به محصول دیگری است.

برخی شایعات نشان می‌دهند که این شماره مدل‌ها می‌تواند مربوط به نسل جدید گوشی پوکو اف 1 به نام پوکو اف 2 باشد که شیائومی آن را با تمرکز بر بازارهای بین‌المللی عرضه کرده بود. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی نداریم. فقط امیدواریم طی روزها و هفته‌های آینده، تیزرهای تبلیغاتی از آن را در فضای مجازی ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*