اپلیکیشن تیک تاک

اپلیکیشن تیک تاک به آمار دانلود 1.5 میلیاردی رسید

اپلیکیشن تیک تاک (Tik Tok) یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ی این روزهاست که به کاربران امکان تولید و ادیت ویدئو را می‌دهد. اخیرا تعداد دانلود این برنامه به بیش از 1.5 میلیارد بار رسیده است.

اپلیکیشن تیک تاک از محبوب ترین برنامه‌ی ادیت ویدئو است که در داخل کشور نیز طرافداران زیادی دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر توسط صدها میلیون کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات تازه‌ای که توسط وبسایت Sensor Tower منتشر شده، این اپلیکیشن تا کنون بیش از 1.5 میلیارد بار دانلود شده که از این تعداد، 614 میلیون بار آن در سال 2019 اتفاق افتاده است.

اپلیکیشن تیک تاک

عمده‌ محبوبیت اپلیکیشن تیک تاک در کشور‌های چین و هند است و 277.6 میلیون بار دانلود تنها توسط کاربران این دو کشور انجام شده است. به گفته‌ی عده‌ای از تحلیلگران، این برنامه بیش از 175 میلیون دلار درآمد داشته که بخش عمده‌ای از آن توسط اپ استور و گوگل پلی استور به‌دست آمده است.

اپلیکیشن تیک تاک

از این مقدار، کشور چین با 48.3 درصد بیش‌ترین منبع درآمد تیک تاک بوده است و پس از آن ایالات متحده با 35.7 درصد و بریتانیا با 3.9 درصد در مقام و دوم سوم قرار گرفته اند. 115 میلیون دلار از کل درآمد 175 میلیون دلاری این شرکت، تنها در سال 2019 کسب شده است.

اپلیکیشن تیک تاک در میان بیش‌ترین تعداد دانلود‌های اندروید و iOS

با توجه به تخمین Sensor Tower، تیک تاک از نظر موقعیت در رده‌بندی بیشترین دانلود شده‌ها، مقام سوم را در دست دارد. این جایگاه با توجه به گزینه‌های دیگر این لیست بسیار قابل توجه است. در مقام اول و دوم، واتس اپ و فیسبوک مسنجر قرار دارند و در رتبه‌های چهارم و پنجم نیز قیسبوک و اینستاگرام قرار گرفته است. اینطور که به نظر می‌رسد، تیک تاک اولین برنامه‌ای است که موفق شده حکم رانی شرکت فیسبوک را در صدر بیشترین تعداد دانلود به چالش بکشد.

اگرچه تیک تاک به شهرت و محبوبیت جهانی دست پیدا کرده اما همچنان بحث‌هایی در مورد تخلفات این شرکت وجود دارد. این شرکت پیش از به جمع آوری اطلاعات از کودکان متهم شده بود و در اوایل سال به پرداخت جریمه 5.7 میلیون دلاری در ایالات متحده محکوم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خوب این به ما چه ربطی داره وقتی دسترسی نداریم؟

  2. جایگزین مناسب برای اینستا و تلگرام