شرایط فروش پژو پارس

شرایط فروش پژو پارس TU5 در 2 آذر 98

شرایط فروش پژو پارس TU5 در 2 آذر 98 اعلام شد. شرکت ایران خودرو در این طرح فروش پژو پارس TU5 را به صورت اقساطی از روز شنبه ۲ آذر ۹۸ به فروش می‌رساند.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه طرح‌های فروش اقساطی محصولات خود قصد دارد از ساعت 11 صبح روز شنبه 2 آذر 98 خودرو پژو پارس TU5 را به صورت اینترنتی به مشتریان خود عرضه کند. در این طرح فروش قیمت پژو پارس TU5 معادل 85 میلیون و 463 هزار و 400 تومان تعیین شده است که مشتریان می‌توانند آن را در رنگ‌های سفید، خاکستری متالیک، مشکی و آبی رویال با پرداخت 77 میلیون و 90 هزار تومان به عنوان پیش‌پرداخت خریداری کنند. این خودرو با موعد 30 روزه به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش خودرو پژو پارس TU5 در 2 آذر 98 را مشاهده می‌کنید:

نکات مهم برای ثبت نام:

  • در این طرح فروش فقط افراد بالای 18 سال اجازه ثبت نام دارند.
  • در زمان تحویل مدارک به نمایندگی، ارائه گواهینامه رانندگی الزامی است.
  • با توجه به محدودیت کد ملی در این طرح فروش، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو عرضه می‌شود، به همین دلیل اگر مشتریان بر خلاف این بند به ثبت نام بپردازند، ثبت نام آنها به صورت یکطرفه توسط ایران خودرو باطل می‌شود.
  • تمامی خریدارانی که در 18 ماه قبل برای خرید محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده باشند، در این طرح فروش اجازه ثبت نام نداشته و در صورت ثبت نام بر خلاف این بند، قرارداد آنها توسط ایران خودرو به صورت یکطرفه باطل می‌شود.
  • در این بخشنامه فروش ثبت نام فقط برای مشتریان حقیقی مجاز است و مشتریان حقوقی، کاردکس و ثبت نام با شماره مشتری دوم نمایندگی ممکن نخواهد بود.
  • در زمان ثبت نام امکان انتخاب کد نمایندگی فعال خواهد بود.

شرایط فروش پژو پارس – 2 آذر 98

نام خودروپژو پارس TU5
کد کلاس خودرو28519
 رنگ‌های قابل عرضهسفید، خاکستری متالیک، مشکی، آبی رویال
قیمت مصوب فروش85 میلیون و 463 هزار و 400 تومان
پیش پرداخت + 9 درصد77 میلیون و 90 هزار تومان
تعداد چک‌ها2
مبلغ هر چک5 میلیون و 191 هزار تومان
تاریخ چک5 خرداد 99 و 5 آذر 99
موعد تحویل30 روزه (از تاریخ ارائه و تایید نهایی چک‌ها)
کد برنامه فروش اعتباری96388

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 85 کلشه ، بعد 77 پیش میدی ؟ :)))) یه وقت ورشکست نشن :>

  2. سلام شرایط فروش ایران حودرو بنده مى حواهک ثبت نام کنم خودرو بزو بارس TU5سفید صدقى بنده زوتر مى حواهم واکر نقدى کمتر مى دهى بنده برداخت مى کنم ولى زوتر مى حواهم بنزنى باشد تک سوز