هزینه تعویض نمایشگر میت ایکس

هزینه تعویض نمایشگر میت ایکس هواوی با خرید آیفون 11 پرو یکی است!

کمپانی هواوی فهرستی از تعمیرات بخش‌های مختلف گوشی منعطف خود را منتشر کرده است. گران‌ترین هزینه، مربوط به تعویض نمایشگر میت ایکس (Huawei Mate X) است. برای تعویض آن، باید اندازه‌ی خرید یک گوشی آیفون 11 پرو هزینه کنید.

هواوی گوشی میت ایکس خود را با یک نمایشگر تاشو رو به بیرون و قیمت بسیار بالای 2400 دلاری روانه‌ی بازار کرده است. امروز، این شرکت فهرستی از هزینه‌ی تعمیر قطعات مختلف این گوشی گران قیمت را منتشر کرده است که نشان می‌دهد هیچ‌کدام برای شما ارزان تموم نخواهد شد.

هزینه تعویض نمایشگر میت ایکس

شاید مهم‌ترین آن‌ها تعویض نمایشگر میت ایکس باشد که به گفته‌ی هواوی هزینه‌ای در حدود 1000 دلار را به شما تحمیل خواهد کرد. مورد گران بعدی تراشه‌ی دیوایس است که حدودا نصف این قیمت، یعنی 510 دلار برای شما تمام می‌شود.

هزینه تعویض نمایشگر میت ایکس

برای خرید یک باتری جدید برای گوشی خود باید 39 دلار بپردازید، قاب آن 50 دلار و دوربین آن نیز 100 دلار هزینه روی دست شما می‌گذارد. این‌ها قیمت‌هایی است که به طور کلی مربوط به خود قطعه و دستمزد آن می‌شود. با این حال، این سرویس‌ها فقط در خود کشور چین با این قیمت‌ها ارائه می‌شوند و ممکن است برای تعمیر دیوایس خود در سایر بازارهای بین‌المللی هزینه‌ی بیشتری را متحمل شوید.

پس اگر قصد خرید این گوشی گران قیمت را دارید، باید خیلی مواظب آن باشید. گفته می‌شود نمایشگرهای منعطف خش‌پذیری بالایی دارند و باید در هنگام استفاده از آن‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این نشون میده عملا ایفون داره پول مردم رو واسه برند بنجولش میکشه بیرون

  2. خب سخت افزاره ایفون از قاب ژله این که احتمالا 100$ هم صعیف تره 🙂