بازار لوازم خانگی

با خروج سامسونگ و ال جی از بازار لوازم خانگی ایران، سام و جی پلاس جایگزین می‌شوند

رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی تهران عنوان کرد با خروج دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال جی از بازار لوازم خانگی ایران، برندهای ایرانی سام و جی پلاس جایگزین آنها خواهند شد.

سیدمرتضی میری، رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی تهران عنوان کرد طی ماه‌های اخیرا با توجه به اینکه تحریم‌های شدیدی علیه ایران اعمال شد، شرکت‌های بزرگ کره جنوبی از جمله سامسونگ و ال جی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت دارند، از ایران خارج شدند. وی افزود با توجه به خروج این دو شرکت کره‌ای، تولیدکنندگان ایرانی تصمیم گرفتند تا به کمک خطوط تولید، امکانات و نیروی انسانی خود محصولات جدیدی را به عنوان جایگزین به بازار عرضه کنند.

سام و جی پلاس در حال ورود به بازار لوازم خانگی ایران

رئیس اتحادیه صنف توزیع‌کنندگان لوازم خانگی تهران در ادامه بیان کرد پس از مذاکره‌های متعددی که صورت گرفت، سرانجام شرکت سام برای تامین مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی با یک شرکت چینی قرارداد منعقد کرد. البته این شرکت چینی در حال حاضر وظیفه تامین قطعات و مواد اولیه شرکت‌های بزرگ اروپایی را بر عهده دارد و محصولات مشترک این شرکت با نام ایرانی سام به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

سیدمرتضی میری در ادامه اظهار کرد تولیدکنندگان ال جی در ایران نیز با نام جی پلاس پس از توافق با یک شرکت چینی در راستای تامین مواد اولیه خود قصد دارند محصولات جدیدی را طی این همکاری با همین کیفیت به بازار عرضه کنند. به گفته این مقام مسئول این شرکت چینی تامین‌کننده مواد اولیه امکانات درجه یک برای شرکت‌های بزرگ اروپایی است.

تدوام گارانتی‌های سام سرویس و گلدایران

این مقام مسئول در ارتباط با گارانتی‌های این محصولات که جایگزین محصولات سامسونگ و ال جی خواهند شد تاکید کرد:

تولید محصولات جدید با گارانتی‌های سام سرویس ‌و گلدایران همچنان ادامه خواهد داشت و مردم همانند قبل کیفیت بسیار خوبی را در این تولیدات مشاهده خواهند کرد.

آشنایی با برند سام و جی پلاس

برند سام در آغاز فعالیت خود محصولاتی در حوزه سیستم‌های صوتی و تصویری را تولید می‌کرد و حالا پس از مدتی قصد دارد با تولید محصولات شوینده و برودتی بار دیگر به بازار لوازم خانگی ایران برگردد. در مورد برند جی پلاس نیز باید بگوییم تعداد اندکی تامین‌کننده پنل در دنیا وجود دارند که همکاری با آن شرکت‌ها تداوم داشته و به همین دلیل کاربران همانند گذشته از کیفیت تولید تلویزیون جی پلاس برخوردار خواهند شد. گفتنی است در حال حاضر تلویزیون جی پلاس در سیرجان به تولید می‌رسد و کارخانه دیگری از این برند برای تولید تلویزیون در قزوین در حال آماده‌سازی است. همچنین این برند قصد دارد در حوزه تولید انواع ظرفشویی، اسمارت‌برد، گوشی های موبایل و لباسشویی طی همکاری با تامین‌کنندگان صاحب فناوری خارجی وارد شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

21 دیدگاه

  1. نگید تحریم اسر ندارد .من که این اشغالهای جینی نیمخرم.

  2. دوستان این تلویزیون جی پلاس رو نخرید که پشیمون میشید قیمتش پاینه ولی خیلی اشغاله

  3. خرید بنجل های چینی تبدیل به خرید بنجل های ایرانی شده…
    قانون پایستگی خرید جنس بنجل در ایران !!

  4. اصل ماجرا اینه
    1.ترامپ و عپاملش از اون ور دارن سعی میکنن ما رو داغون بکنن
    2.از این ور مسولین ب حای سروسامان دادن ب زندگی مردم به فکر خودشونن
    نتیجه
    1.پولدارا پولدار تر
    2.بدبختا بدبخت تر

    • داداش مشکل اینجاست که کل ایران به سمت راست ترامپ هم نیست . مثل اینه که کشور اوگاندا بگه ایران داره واسه ما دشمن تراشی میکنه :|||||| دولت هم خوب کل ایران خونه خالشه . همه فاسد همه هم میخورنو تو دولت مخفی خودشون حال میکنن و ما هم گوسفنداشون تو طویله ای به اسم ایران.

  5. خوب از این به بعد زندگیمون چطور میشه

    میریم 10میلیون میدیم یک لباس شویی اونم بدون خق انتخاب سال بعدش خراب میشه بعد دوباره 10میلیون دیگه………

  6. چه اعتماد به نفسی هم دارن که میگن با همان کیفیت سامسونگ و الجی.
    حالا خوبه خودشون هم اعتراف میکنن که مواد خام ازچین میاد و تو ایران هم تولید میشه با مارک و نام برندی که خود منه ایرانی هم تا حالا نشنیدمش…!😶

  7. نخرید.. بذارید بمونه روی دستشون.. بخرید میشه جریان خودروهای داخلی

    • خخخخخ الان همه تو فروشکاهان دارن میخرن

    • ایرانی غیر متتعصب

      سلام. من نمی دونم و این مارکها رو نمی شناسم. ولی پدرم از قدیم تعریف کرده که داییش از ایران جنس با کامیون می برده آلمان و هر بار برگشتنی با یه بنز صفر میومده و اینجا میفروخته! نکته اینجاس که اون موقع برند ژاپنی ارزونی به نام تویوتا هم بوده که عده کمی از اون می خریدن چون رفاه مردم خوب بود و یا پیکان می خریدن…کسی تویوتا نمی خرید!!!حالا تویوتا شده اینی که میبینین…
      قبول که برند نا آشناست و احتمالا با مواد اولیه چینی و شاید هم نا مرغوب…ولی مردممون گشنه اند و ما توی جنگیم…قبول کنیم که الان جنگه. بین آخوندا و غرب و ما بین دو جبهه موندیم. پس بهتره هوای خودمونو داشته باشیم…سامسونگ بخریم اونوریا شاد شدن سام بخریم این وریا…ولی برندای ارزون و کم کیفیتی مثل پارس و سنام و امثال اونا هستن که از خود ما مردمند و مشکل دارن. کارگراشون بیکارن…فکر می کنم باید هوای این قماشو داشته باشیم

  8. اوووووف یعنی از الان باید جنس بنجول ایرانی بخریم

    ای کاش میموندن تو بازار

  9. پیش به سوی کره شمالی شدن
    دیگه اختیار هیچ چیزی نداریم،فقط باید آشغالهای ایرانی بخریم
    بنده خودم تو شرکت ایرانخودرو کار میکنم و میدونم جنس ایرانی یعنی آشغال محض،قطعات بی کیفیت،مونتاژ بی کیفیت و عدم توجه به مشتری و فقط تولید و سرکیسه کردن ملت بدبخت،ولی به کارگرش هیچی نمیرسه و همش تو جیب بالایی ها و مهندس هایی که فقط اسم مهندس بودن رو یدک میکشن
    متاسفم واسه ایران عزیزی که جز ۳ کشور قدرتمند دنیا بود…افسوس

  10. سام و جی پلاس ؟!!؟!؟ خوب یهو برند لوازم خانگی کهنه گل یا نظام اباد رو هم اضافه میکرن دیگه.