باتری سامسونگ گلکسی اس 11A

باتری سامسونگ گلکسی اس 11 عملکرد بهتری از گلکسی اس 10 خواهد داشت

با نزدیک شدن به زمان معرفی، اطلاعات بیش‌تری از گلکسی اس 11 (Samsung’s Galaxy S11) منتشر می‌شود. به تازگی مشخص شده که باتری سامسونگ گلکسی اس 11 عملکرد بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهد داشت.

باتری سامسونگ گلکسی اس 11 در مقایسه با سری گلکسی اس 10 از طول عمر بیش‌تری برخوردار است. این گمانه‌زنی‌ از آنجایی به‌وجود آمد که خبر بهره‌وری بیشتر پردازنده‌ این گوشی نسبت به نسل فعلی منتشر شد. این گوشی‌ همچنین  ممکن است به جدیدترین نوع صفحه نمایش‌های OLED سامسونگ مجهز شود.

با اینکه وقوع هر دوی این شایعات، می‌تواند به طول عمر باتری سری گلکسی اس 11 بیافزاید اما جدیدا گفته شده که گلکلسی اس 11 ظرفیت باتری بیشتری هم نسبت به مدل 2019 دارد. طبق گزارشات تازه، معلوم شد که باتری گلکسی اس 11 ای به جای باتری 3100 میلی آمپر ساعتی نسل فعلی خود، به باتری 3730 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

باتری سامسونگ گلکسی اس 11A

گفته شده که نسخه‌ی استاندارد گلکسی اس 11 با باتری 4300 میلی آمپری موجود در گلکسی نوت 10 پلاس همراه خواهد شد. این در حالی که است که در مدل استاندارد گلکسی اس 10، باتری 3400 میلی آمپری تعبیه شده بود. گلکسی اس 11 پلاس نیز باتری مشابه با گلکسی M30 به ظرفیت 5000 میلی آمپر به همراه خواهد داشت.

سری گلکسی اس 11سری گلکسی اس 10
3730mAH (گلکسی اس 11 ای)3100mAH (گلکسی اس 10 ای)
4300mAH (گلکسی اس 11)3400mAH (گلکسی اس 10)
5000mAH (گلکسی اس 11 پلاس)4100mAH (اس 10 پلاس)

البته با اضافه شدن 5G به پرچمداران بعدی سامسونگ مصرف باتری نیز افزایش خواهد یافت و از این رو افزایش ظرفیت باتری آن‌ها اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد. همچنین اخیرا گزارشی از رسانه‌های کره‌ای منتشر شده که این شرکت در حال تولید نسل جدید بسته‌های ماژول محافظت (PMP) از باتری است که می‌تواند در سری گلکسی اس 11 به‌کار گرفته شود. فناوری PMP امکان بسته‌بندی بسیار محکم‌تر سلول‌های باتری را فراهم می‌کند و باعث کوچکتر شدن اندازه باتری‌ها می‌شود.

با وجود این گزارش، مشخص شد که در نسل بعدی سری گلکسی اس، علاوه بر ارتقا بزرگی در زمینه‌ی دوربین، شاهد افزایش ظرفیت باتری نیز خواهیم بود. اگر تکنولوژی جدید PMP برای باتری‌های سری گلکسی اس 11 استفاده شود، این باتری‌ها می‌تواند تا 57 درصد کوچکتر از نسل فعلی باشد و در عین حال ظرفیت بیش‌تری به همراه داشته باشند. پدیده‌ی کوچک شدن مقیاس باتری، می‌تواند فضای بیشتری را برای باقی قطعات داخل گوشی فراهم کند.

باتری سامسونگ گلکسی اس 11A

سامسونگ می‌تواند به جای افزایش چشم گیر ظرفیت باتری‌های خود، از فضای به وجود آمده با کمک تکنولوژی PMP، برای ارتقا سیستم دوربین خود استفاده کند.

در بازار مدرن گوشی‌های هوشمند، ظرفیت باتری و کیفیت دوربین دو مقوله‎‌ بسیار مهم هستند. اگر این اطلاعات درست از آب دریاند، سامسونگ گلکسی اس 11 شاهد هر دوی این ویژگی‌ها را خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واسه عمر باطری فقط سری میت هواوی

  2. نازی نازی من حرفت درسته اما ما مثال نقض هم داریم 🙂 الان اینجا نسخه بالاتر یا پرو بیشتر باتری داره اما خیلی از سری ها باتری نسخه پرو شون باتریش مقدار زیادی کمتر میلی امپر ساعت داره :|||||| حتی بعضی ها که جدید تر هستند باتری کمتری هم دارند نسبت به مدل های سال قبل ( باتری ها مثل بقیه سخت افزار ها طی این سال ها مدام زیاد تر نشدن چون میبینیم که یه موبایل 10-12 هزار میلی امپر باتری نداره ! ) بلکه همون مقدار که بودن سبکتر و کارا تر شدن . و کارایی باتری یه نوکیا دکمه ای بیشتر از این سامسونگ قدیمیاست که نصفه روزم نگه نمیداره :<

  3. خوب قطعا معلومه مه رو ب جلو پیشرفت میکنه اینکه چیز واضحی است