فیلم سینمایی Assassin’s Creed در راه است

تا به امروز شاهد نسخه‌های زیادی از سری بازی‌های «فرقه اسسین» (Assassin’s Creed) بر روی کنسول‌های بازی بوده‌ایم. ولی این بار شاهد این سری از بازی‌ها در قالب یک فیلم سینمایی خواهیم بود.

به نقل از سایت IMDB (مرجع رسمی معرفی و نقد فیلم‌های سینمایی در جهان)، سری بازی‌های معروف فرقه اسسین که تا به امروز شاهد عرضه نسخه‌های متنوعی از آن بر روی کنسول‌ها بازی و کامپیوتر بوده‌ایم؛ قرار است در سال 2016 میلادی در قالب یک فیلم سینمایی اکران شود.

Assassin-s-Creed-The-Moview

این فیلم قرار است در استودیو فیلم سازی «فاکس قرن بیستم» (20th Centrury Fox) و به کارگردانی «جاستین کروزل» (Justin Kurzel) ساخته شود. از دیگر کارهای در حال ساخت این کارگردان می‌توان به فیلم «مک بث» (Macbeth) هم اشاره کرد. بازیگر نقش اول فیلم اسسین «مایکل فسبندر» (Michael Fassbender) است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد محور اصلی موضوع فیلم موجود نیست و مشخص نیست که کدام یک از داستان‌های این سری بازی‌ها در فیلم مذکور پوشش داده خواهد شد.

Assassin-s-Creed-The-Movie-

فیلم مورد بحث در ابتدا قرار بود در سال 2015 عرضه شود، اما با تاخیری حدودا یک ساله، اکران آن به تاریخ (21 دسامبر سال 2016) موکول شد.

منبع : IMDB

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای جان (:
    بازیش که خیلی خوب بود
    انشالله فیلمش هم خیلی خوبه